Koma S.A., wchodząca w skład grupy Prokom, stała się posiadaczem większości udziałów krakowskiej firmy MCCnet Sp. z o.o. – specjalizującej się w unikatowych rozwiązaniach mobilnych.
Koma S.A. przejęła 51% udziałów MCCnet, z opcją zwiększenia swoich udziałów do 76 %. Zaangażowanie Koma S.A. nie ogranicza się jedynie do inwestycji kapitałowej. Przejęcie przez Komę firmy MCCnet stwarza szanse na rozwój autorskich pakietów programów skierowanych do firm oczekujących usprawnienia funkcjonowania działów kadr, serwisu czy sprzedaży. Specjalizacja i doświadczenie MCCnet pozwoli Komie na zajęcie w grupie Prokom roli wiodącego dostawcy usług mobilnych, zarówno w segmencie B2B, jak i B2C oraz otwiera nowe możliwości uczestnictwa w projektach związanych z szybkim rozwojem sieci Wi-Fi oraz aplikacji IVR-owych (interaktywna informacja głosowa).
„Unikatowość części rozwiązań MCCnet pozwala tej firmie na oferowanie swoich rozwiązań również za granicą, co wraz z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej daje nam szanse dotarcia do zupełnie nowych rynków odbiorców. Uważam, że posiadanie większościowego udziału w firmie MCCnet znacząco poszerzy ofertę Koma S.A. zarówno pod względem produktowym jak i usługowym” – stwierdził Prezes Zarządu Koma S.A. Lech Cabaj.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.