Agencja Tauber Promotion podpisała umowę z firmą Koma S.A. na obsługę w zakresie kompleksowych działań public relations. Najistotniejszym celem działań ma być stworzenie wizerunku Koma jako jednego z wiodących integratorów systemów komputerowych w Polsce.
Koma S.A. to polska firma informatyczna działająca na rynku od 1987 roku. Należy do grupy kapitałowej Prokom, dzięki czemu znajduje się w gronie firm tworzących największą grupę informatyczną w Polsce.
Koma S.A. świadczy usługi w zakresie kompleksowej integracji systemowej i aplikacyjnej. Odbiorcom oferuje systemy informatyczne (KOMA e-HR, Koma-ERP, mySAP.com, SAP VantageOne), sprzęt komputerowy wraz z profesjonalnym, specjalizowanym serwisem, usługi outsorcingowe, rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa danych i zarządzania zasobami IT. Klientami spółki są średnie i duże firmy przemysłowe, handlowe, banki i instytucje finansowe, energetyka oraz przedstawicielstwa zachodnich koncernów. Do głównych klientów firmy należą m.in.: Poczta Polska, ING Bank Śląski, GlaxoSmithKline, Polcard, Netia Telecom, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Metro MGI, Zakład Energetyczny Tarnów, Ministerstwo Finansów.
Agencja Tauber Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych z branży farmaceutycznej, finansowej i IT.
Działania Tauber Promotion będą polegały na kreowaniu wizerunku firmy Koma oraz promowaniu jej produktów i usług. Głównym adresatem będą media oraz obecni i potencjalni klienci.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.