Commercial Union Direct zleciło firmie badawczo-projektowej Komitywa.com przeprowadzenie analizy aplikacji www, umożliwiających obliczenie wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Pięć serwisów ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku poddanych zostanie testom zadaniowym z wykorzystaniem eye-trackingu.
Celem analizy jest wyłonienie najbardziej efektywnych rozwiązań w zakresie ergonomii interfejsu użytkownika. W ramach projektu, dotychczasowa konstrukcja mechanizmów w witrynie Commercial Union Direct skonfrontowana zostanie z rozwiązaniami konkurencji.
„Dzięki zastosowaniu eye-trackingu uzyskamy najbardziej obiektywne informacje na temat wpływu rozwiązań projektowych na użyteczność kluczowych aplikacji, a w konsekwencji – na efektywność biznesową kanału www” – tłumaczy Bartłomiej Dryjas, Online Marketing Communications Manager w Commercial Union Direct.
„Raport analityczny przygotowany przez Komitywę posłuży do opracowania rozwiązań optymalnych dla grupy docelowej klienta. Eye-tracking traktujemy jako narzędzie badania interakcji na poziomie przedświadomego przetwarzania informacji przez użytkownika. Jest to bardziej wartościowe niż analiza opinii rejestrowanych przez tradycyjne metody badawcze” – dodaje Eryk Orłowski, dyrektor zarządzający Komitywy.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.