Eryk Orłowski

Komitywa.com dla Commercial Union Direct

Commercial Union Direct zleciło firmie badawczo-projektowej Komitywa.com przeprowadzenie analizy aplikacji www, umożliwiających obliczenie wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Pięć serwisów ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku poddanych zostanie testom zadaniowym z wykorzystaniem eye-trackingu. Celem analizy jest wyłonienie najbardziej efektywnych rozwiązań w zakresie ergonomii interfejsu użytkownika. W ramach projektu, dotychczasowa konstrukcja mechanizmów w witrynie Commercial Union Direct

Komitywa.com dla Commercial Union Direct więcej »

Komitywa.com rozpoczyna działalność

Rozpoczyna działalność Komitywa.com, utworzona w październiku b.r. jako samodzielna struktura w ramach K2 Internet SA – firmy marketingowo-technologicznej. Spółka będzie specjalizowała się w projektowaniu zorientowanym na użytkownika i badaniach usability, a jej szefem i udziałowcem jest Eryk Orłowski. Nowa struktura powstała w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część  Grupy K2 Internet SA. W

Komitywa.com rozpoczyna działalność więcej »

K2 inwestuje w usability

Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet SA tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną w badaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcem będzie Eryk Orłowski. Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA. Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi

K2 inwestuje w usability więcej »

Scroll to Top