Rozpoczyna działalność Komitywa.com, utworzona w październiku b.r. jako samodzielna struktura w ramach K2 Internet SA – firmy marketingowo-technologicznej. Spółka będzie specjalizowała się w projektowaniu zorientowanym na użytkownika i badaniach usability, a jej szefem i udziałowcem jest Eryk Orłowski.
Nowa struktura powstała w październiku b.r. pod marką Komitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet SA. W wyniku dotychczasowych doświadczeń K2 zdecydowało się na poszerzenie działalności o usługi związane z usability i accessability.
Rozszerzenie działalności pozwoli na wykorzystanie efektu synergii i zaoferowanie Klientom kompleksowych rozwiązań w oparciu o posiadane kompetencje. Dzięki temu Klienci oczekujący kampanii marketingowej bazującej na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych znajdą wszystko „pod jednym dachem”. Usability (użyteczność) zajmuje się ergonomią interfejsu i układu strony, dzięki czemu użytkownik może łatwiej i bardziej intuicyjnie poruszać się po danym serwisie WWW. Ma to znaczący wpływ na poziom zadowolenia i bezpośrednio przekłada się na postrzeganie firmy / marki / produktu, którym witryna jest poświęcona. Umożliwi też Klientom Grupy dostarczanie na rynek produktów efektywnych i zgodnych z oczekiwaniami odbiorców.
„Powstanie Komitywy jest przejawem konsekwentnej realizacji naszej strategii. Strategia ta zakłada budowę silnej Grupy, której misją jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań umożliwiających naszym Klientom efektywne i wszechstronne wykorzystanie nowych mediów i technologii w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Komitywa to ważny element naszej strategii oraz sposób na ekspansję w cennej biznesowo i wizerunkowo niszy rynku interaktywnego.” – mówi prezes Zarządu K2 Internet SA, Janusz Żebrowski.
Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użyteczności i dostępności, projektowania architektury informacji i funkcjonalności, a także usługi szkoleniowe i organizacji procesów user-centered design (UCD). Klientami Komitywy mają być przede wszystkim duże firmy oraz wydawcy Internetowi, a także agencje interaktywne i instytuty badawcze.
„Wierzę, że badania, które będą stanowić jeden z elementów naszej działalności, będą stanowić cenny wkład w rozwój nowych mediów i technologii w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.” – mówi Eryk Orłowski, szef Komitywy.com.
Zarządzanie Komitywą powierzono Erykowi Orłowskiemu, który należy do najbardziej cenionych ekspertów użyteczności i UCD w Polsce. Z Internetem związany jest od 2000 roku, w roku 2006 dołączył do polskiego oddziału MRM Worldwide, gdzie na stanowisku User Experience Director budował zespół i kompetencje usability oraz realizował projekty z tej dziedziny dla największych klientów agencji. Jest jednym z założycieli polskiego oddziału Usability Professionals Association oraz autorem publikacji fachowych. Oprócz Orłowskiego, w Komitywie pracować będzie część obecnego składu działu architektury informacji K2. „Rzetelne przygotowanie psychologiczne, doświadczenie w realizacji dużych projektów oraz kreatywność rozwiązań – oto atrybuty zespołu, z którym miałem okazję pracować już wcześniej.” – dodaje Eryk Orłowski.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.