Internet Ventures FIZ, jeden z największych w Polsce technologicznych funduszy venture capital, utworzony przez IIF S.A., MCI Management S.A. i Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., zainwestował 6 mln zł w Kompan.pl Sp. z o.o. W efekcie tej inwestycji fundusz, który zarządzany jest wspólnie przez IIF S.A. i MCI Management S.A., obejmuje pakiet mniejszościowy, a środki przeznaczone zostaną na rozwój spółki. Projekt prowadzony jest przez zespół IIF.
„Inwestujemy w liderów rynku. Od dłuższego czasu obserwowaliśmy intensywny rozwój Kompan.pl na rynku reklamy internetowej. Szukaliśmy firmy, która dzięki kapitałowi i wiedzy pozyskanej od funduszu, utrzyma dynamiczny wzrost.” – powiedział Rafał Styczeń, prezes zarządu IIF S.A .
Według firmy Deloitte Kompan.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w Europie Centralnej. Spółka dwukrotnie z rzędu zajęła III miejsce w rankingu Deloitte FAST 50 osiągając blisko 2.500% wzrostu. Kompan.pl zaliczany jest także do kluczowych partnerów Google w Europie.
„Od początku istnienia intensywnie się rozwijamy w najbardziej obiecujących segmentach rynku reklamy internetowej. Wsparcie ze strony Internet Ventures ułatwi nam realizację strategii dalszego zwiększania udziału w rynku i dostarczania klientom nowych produktów. Chcemy wzmocnić zespół, przed którym stoją dwa główne zadania: sprawna obsługa klientów masowych oraz dostarczenie zaawansowanych rozwiązań dla szybko rozwijającego się portfolio klientów korporacyjnych. Oceniamy, że rynek wchodzi w fazę wzrostu i konsolidacji dlatego uważamy, że na tym etapie rozwoju spółki, kapitał Internet Ventures oraz wiedza jego zespołu zarządzającego są niezbędne dla utrzymania pozycji lidera.” – mówi Mateusz Ostachowski, członek zarządu Kompan.pl
Firma powstała w 2004 roku. W krótkim czasie Kompan.pl stał się jednym z największych dystrybutorów reklam w wyszukiwarkach kontekstowych w Polsce. Wśród klientów Kompan.pl są znane marki takie jak Polpharma, Comarch, Aviva, Miele, PKN Orlen, J.W. Construction. Rozwiązania Kompan.pl obejmują kreację, zaawansowane oprogramowanie CMS, afiliację, strategię i doradztwo, e-commerce, zaawansowane kampanie reklamowe, analizę danych. Kompan.pl planuje dalszy dynamiczny wzrost liczby klientów dzięki rozbudowie biur regionalnych oraz stworzeniu działu sprzedaży korporacyjnej. Dodatkowo, spółka zamierza rozwijać sprzedaż zaawansowanych usług marketingu interaktywnego.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.