Nowy portal dla branży internetowej IAB Polska

Opublikowano: 9 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kompan.pl stworzył dla Związku Pracodawców Branży Internetowej wielofunkcyjny portal, który ma być w domyśle kompleksowym kompendium wiedzy dla branży internetowej.

Hanna LaskowskaNowy portal dla branży internetowej IAB Polska

Kompan.pl – pierwsza inwestycja funduszu Internet Ventures

Opublikowano: 25 maja 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Internet Ventures FIZ, jeden z największych w Polsce technologicznych funduszy venture capital, utworzony przez IIF, MCI Management i Krajowy Fundusz Kapitałowy, zainwestował 6 mln zł w Kompan.pl.

Hanna LaskowskaKompan.pl – pierwsza inwestycja funduszu Internet Ventures

Ostatni miesiąc „Internetowej Rewolucji” – odbierz kupon!

Opublikowano: 4 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Już tylko miesiąc pozostał małym i średnim przedsiębiorstwom na wzięcie udziału w akcji ,,Internetowa Rewolucja”, która odbywa się pod patronatem Ministra Gospodarki. To okazja na darmową reklamę w Google oraz – również darmową – stronę WWW od home.pl.

Hanna LaskowskaOstatni miesiąc „Internetowej Rewolucji” – odbierz kupon!

Polskie firmy w czołówce Technology Fast 50

Opublikowano: 22 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Deloitte ogłosiła wyniki 10 edycji rankingu pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Technology Fast 50 w Europie Środkowej. W pierwszej trójce uplasowały się, aż dwie polskie firmy: NetMedia – firma specjalizująca się w systemach informatycznych i agencja interaktywna Kompan.pl – oferująca usługi kierowania efektywnym ruchem internetowym, kampanie sprzedażowe i serwisy internetowe.

Hanna LaskowskaPolskie firmy w czołówce Technology Fast 50

Archeodzieciaki.pl – portal archeologiczny dla dzieci

Opublikowano: 23 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod adresem www.archeodzieciaki.pl ruszył portal edukacyjny dla dzieci i ich rodziców o tematyce archeologicznej. Projekt Klub Młodego Archeologa realizuje Fundacja Przyjaciół Instytutu Archeologii UW. Realizacją serwisu oraz jego promocją w Internecie zajęła się agencja interaktywna Kompan.pl.

Tomasz UchańskiArcheodzieciaki.pl – portal archeologiczny dla dzieci

E-triki na polskiego wyborcę

Opublikowano: 1 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Trendy w zdobywaniu głosów wyborczych, które objawiły się podczas kampanii prezydenckiej Baracka Obamy w USA powoli zaczynają pojawiać się w kraju nad Wisłą. Video online, kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach, prezentacje kandydatów w serwisach web 2.0 i inne internetowe pomysły na zachęcenie do siebie elektoratu stają się coraz modniejsze wśród kandydatów walczących o miejsca w Parlamencie Europejskim. Czasu na agitację pozostało mało – już w piątek o północy rozpoczyna się cisza wyborcza.

Hanna LaskowskaE-triki na polskiego wyborcę