Kompan.pl uruchamia sieć afiliacyjną AdKompan.com
Agencja marketingu internetowego Kompan.pl uruchomiła własną sieć afiliacyjną AdKompan. Sieć skierowana jest do szerokiego odbiorcy.
Agencja marketingu internetowego Kompan.pl uruchomiła własną sieć afiliacyjną AdKompan. Sieć skierowana jest do szerokiego odbiorcy.
Kompan.pl stworzył dla Związku Pracodawców Branży Internetowej wielofunkcyjny portal, który ma być w domyśle kompleksowym kompendium wiedzy dla branży internetowej.
Internet Ventures FIZ, jeden z największych w Polsce technologicznych funduszy venture capital, utworzony przez IIF, MCI Management i Krajowy Fundusz Kapitałowy, zainwestował 6 mln zł w Kompan.pl.
Kompan.pl – pierwsza inwestycja funduszu Internet Ventures więcej »
Już tylko miesiąc pozostał małym i średnim przedsiębiorstwom na wzięcie udziału w akcji ,,Internetowa Rewolucja”, która odbywa się pod patronatem Ministra Gospodarki. To okazja na darmową reklamę w Google oraz – również darmową – stronę WWW od home.pl.
Ostatni miesiąc „Internetowej Rewolucji” – odbierz kupon! więcej »
Deloitte ogłosiła wyniki 10 edycji rankingu pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Technology Fast 50 w Europie Środkowej. W pierwszej trójce uplasowały się, aż dwie polskie firmy: NetMedia – firma specjalizująca się w systemach informatycznych i agencja interaktywna Kompan.pl – oferująca usługi kierowania efektywnym ruchem internetowym, kampanie sprzedażowe i serwisy internetowe.
Pod adresem www.archeodzieciaki.pl ruszył portal edukacyjny dla dzieci i ich rodziców o tematyce archeologicznej. Projekt Klub Młodego Archeologa realizuje Fundacja Przyjaciół Instytutu Archeologii UW. Realizacją serwisu oraz jego promocją w Internecie zajęła się agencja interaktywna Kompan.pl.
Archeodzieciaki.pl – portal archeologiczny dla dzieci więcej »
Trendy w zdobywaniu głosów wyborczych, które objawiły się podczas kampanii prezydenckiej Baracka Obamy w USA powoli zaczynają pojawiać się w kraju nad Wisłą. Video online, kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach, prezentacje kandydatów w serwisach web 2.0 i inne internetowe pomysły na zachęcenie do siebie elektoratu stają się coraz modniejsze wśród kandydatów walczących o miejsca w Parlamencie Europejskim. Czasu na agitację pozostało mało – już w piątek o północy rozpoczyna się cisza wyborcza.