Firma SAP AG (NYSE: SAP) zaprezentowała najnowszą wersję rozwiązania mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM), które jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki szerokiemu spektrum funkcji CRM (podstawowych i dostosowanych do konkretnej branży), rozwiązanie to spełnia specyficzne wymagania przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z 23 branż.
Nowa wersja mySAP CRM umożliwia dotychczasowym klientom łatwe zaktualizowanie i wzbogacenie posiadanych rozwiązań. Rozwiązanie mySAP CRM wykorzystuje platformę technologiczną SAP NetWeaver, umożliwiając wielokanałowe procesy interakcji dzięki architekturze współdzielonych usług.
„Legitymując się ponad 30-letnim doświadczeniem i mając ponad 19 600 klientów, firma SAP rozumie, że obecnie każde przedsiębiorstwo niezależnie od wielkości potrzebuje rozwiązań dostosowanych do swojego sektora, dzięki którym firma zwiększa swoją rentowność, obniża całkowity koszt posiadania i osiąga szybki zwrot z inwestycji” – powiedział Peter Zencke, Członek Zarządu SAP.
„Rozwiązanie mySAP CRM zostało zaprojektowane w ścisłej współpracy z wiodącymi na rynku przedsiębiorstwami, dzięki czemu oferujemy klientom produkt, który pozwala zwiększyć wartość i efektywność procesów biznesowych specyficznych dla danego sektora. Wraz z nową wersją mySAP CRM firma SAP ustala nowe standardy współpracy przedsiębiorstw ze swoimi klientami i partnerami.”
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.