Elektronarzędzia, scyzoryki, latarki, noże kuchenne, kosmetyki, perfumy i zabawki – od 19 listopada tego typu produkty będzie można kupić w stacjonarnym Salonie Komputronik Home.
Otwarcie salonu Komputronik Home, z produktami z oferty znacząco różniącej się od tego, z jakim asortymentem kojarzy się tradycyjny Komputronik, odbędzie się już w najbliższą sobotę. Produkty do kuchni, kosmetyki czy zabawki dla dzieci – to niewielka część tego, co znajdzie swoje miejsce w sklepie o powierzchni 150 mkw. Salon powstaje w centrum handlowym Ptak Outlet, w Rzgowie, przy ul. Żeromskiego 8, w bezpośrednim sąsiedztwie otwartego niedawno salonu Komputronik.
Komputronik dotychczas kojarzony był głównie ze sprzętem IT i GSM, jednak obecnie poszerza również kategorie AGD i RTV. Kolejnym krokiem ekspansji na rynku jest rozwój submarki Komputronik Home, jako integralnej części oferty sieci. Na stronie głównej Komputronik.pl obok zakładki „elektronika” od pewnego czasu działa już dedykowana zakładka „home”, w której znajduje się 12 kategorii: „Dziecko”, „Dom”, „Ogród”, „Zdrowie i uroda”, „Inteligentny dom”, „Sport”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” „Sprzęt muzyczny”, „Militaria i survival”. Teraz wszystkie produkty wykraczające poza kategorie IT i GSM zakupić będzie można również stacjonarnie.
Jesteśmy przekonani, że Salon Komputronik Home spotka się z pozytywnym odbiorem, dostarczając konsumentom wszystkich produktów, które niezbędne są w domu. Zamierzamy pokazać, że jesteśmy ekspertem i doradcą nie tylko w branży komputerowej, czym od 20 lat wyróżniamy się na polskim rynku, ale również w świecie produktów takich kategorii jak dom i ogród czy dziecko radzimy sobie doskonale. Zapraszamy do odwiedzin Komputronik Home – mówi Bernard Bocian, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej Komputronik.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!