AMP Media twórca i producent komunikatora Net wprowadza dla swoich użytkowników nowy program lojalnościowy o nazwie netGrupa. Program promowany jest pod hasłem „netGrupa – przyjaciele zawsze blisko siebie!”.
„Od momentu wprowadzenia na rynek komunikatora Net docierały do nas sygnały od użytkowników, którzy pragnęli tworzyć własne grupy przyjaciół. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadzamy nowy program partnerski umożliwiający takie właśnie działania. Istotnym elementem programu jest możliwość budowania społeczności wokół komunikatora Net przez jego użytkowników.” – mówi Dyrektor Marketingu AMP Media Piotr Kluczewski.
Każdy użytkownik komunikatora Net będzie mógł zaproponować swoim przyjaciołom lub osobom nie będącym użytkownikami komunikatora niskie numery identyfikacyjne zestawione w specjalna grupę. Osoby korzystające z komunikatora Net w ten właśnie sposób będą mogły tworzyć i łączyć się w grupy przyjaciół. Korzystającym ze specjalnego pakietu, zostaną przydzielone numery np. 311, 312, 313, etc., które będą identyfikowały daną grupę znajomych. Każda z osób zarejestrowanych w komunikatorze Net będzie mogła stworzyć własna netGgrupę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.