Polski komunikator internetowy Tlen.pl, program do natychmiastowej komunikacji w internecie obchodzi dzisiaj swoje drugie urodziny. Tlen pojawił się w sieci dwa lata temu, 1 lipca 2001 roku, jako część portalu o2.pl, który jest właścicielem i operatorem programu. Nazwa komunikatora jest pochodną nazwy o2, chemicznego symbolu pierwiastka tlen. Dzisiaj Tlen.pl jest drugim pod względem popularności polskim komunikatorem internetowym. Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta ponad 550 000 stałych użytkowników.
Program umożliwia darmowe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym, stosowanie emotikonek, czyli obrazków wyrażających uczucia, wysyłanie wiadomości SMS, pokazywanie aktualnych statusów osób znajdujących się na liście kontaktów, przeprowadzanie konferencji, oraz organizowanie listy kontaktów w grupy.
Zaletą Tlenu są również rozmowy głosowe, oraz możliwość kontaktu z osobami używającymi podobnych programów. Po założeniu konta w systemie Tlen.pl użytkownik otrzymuje identyfikator w postaci [email protected], który jest jednocześnie adresem bezpłatnego konta poczty elektronicznej (o pojemności 20 MB), otrzymywanym w momencie rejestracji.
Z okazji swoich drugich urodzin Tlen.pl zaprosi wszystkich swoich sympatyków i użytkowników dnia 3 lipca na imprezę urodzinową do jednego z warszawskich klubów, gdzie w czasie wspólnej zabawy rozda wśród nich wiele atrakcyjnych nagród i upominków.
Głównymi sponsorami uroczystości urodzinowej są Laboratorium Kolastyna S.A. oraz Net Art.
Firmy przygotowały atrakcyjne nagrody, które zostaną rozlosowane wśród uczestników imprezy. Patronem medialnym imprezy urodzinowej jest magazyn internetowy WWW.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.