Komunikator Tlen ma już dwa lata !

Opublikowano: 1 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polski komunikator internetowy Tlen.pl, program do natychmiastowej komunikacji w internecie obchodzi dzisiaj swoje drugie urodziny. Tlen pojawił się w sieci dwa lata temu, 1 lipca 2001 roku, jako część portalu o2.pl, który jest właścicielem i operatorem programu. Nazwa komunikatora jest pochodną nazwy o2, chemicznego symbolu pierwiastka tlen. Dzisiaj Tlen.pl jest drugim pod względem popularności polskim komunikatorem internetowym. Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta ponad 550 000 stałych użytkowników.

Program umożliwia darmowe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym, stosowanie emotikonek, czyli obrazków wyrażających uczucia, wysyłanie wiadomości SMS, pokazywanie aktualnych statusów osób znajdujących się na liście kontaktów, przeprowadzanie konferencji, oraz organizowanie listy kontaktów w grupy.

Zaletą Tlenu są również rozmowy głosowe, oraz możliwość kontaktu z osobami używającymi podobnych programów. Po założeniu konta w systemie Tlen.pl użytkownik otrzymuje identyfikator w postaci login@tlen.pl, który jest jednocześnie adresem bezpłatnego konta poczty elektronicznej (o pojemności 20 MB), otrzymywanym w momencie rejestracji.

Z okazji swoich drugich urodzin Tlen.pl zaprosi wszystkich swoich sympatyków i użytkowników dnia 3 lipca na imprezę urodzinową do jednego z warszawskich klubów, gdzie w czasie wspólnej zabawy rozda wśród nich wiele atrakcyjnych nagród i upominków.

Głównymi sponsorami uroczystości urodzinowej są Laboratorium Kolastyna S.A. oraz Net Art.

Firmy przygotowały atrakcyjne nagrody, które zostaną rozlosowane wśród uczestników imprezy. Patronem medialnym imprezy urodzinowej jest magazyn internetowy WWW.

http://www.tlen.pl

Sylwester KozakKomunikator Tlen ma już dwa lata !

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.