Muzeum Kinematografii w Łodzi, miejsce poświęcone dziesiątej muzie, 13 września br. we władanie przejmie Internet. Tego dnia odbędzie się tam bowiem konferencja „Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie”.
Celem konferencji jest promocja działań marketingowych w Internecie, w szczególności dotyczących marketingu w wyszukiwarkach, ponieważ dla wielu firm na całym świecie główny kanał pozyskiwania klienta to ruch dostarczony przez wyszukiwarki internetowe. Bez odpowiednich działań na polu pozycjonowania, firmom może być trudno zdobyć klientów i zamówienia. Dlatego też warto zaznajomić się z możliwościach tej formy marketingu.
Ponieważ samo pozycjonowanie może nie wystarczyć, konieczne stają się bardziej kompleksowe działania, jak internetowa optymalizacja działań PR. Stąd też najbardziej rozbudowana prezentację pod tytułem: „Model NPRS jako wsparcie nowoczesnego e-PR’u” przedstawią Wiktor W. Kammer i Joanna Jastrzębska z krakowskiej agencji Times Square Public Relations. Wystąpienie będzie dotyczyć NPRS (Net PR Synergy), czyli modelu zarządzania komunikatami PR’owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania. Pozostałe wystąpienia będą dotyczyły zagadnień tradycyjnego pozycjonowania, CMS i PPC.
Wszystkich chętnych zapraszamy 13 września br. do pięknego, zabytkowego pałacyku Karola Scheiblera przy placu Zwycięstwa 1 w Łodzi, gdzie mieści się siedziba Muzeum Kinematografii.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.