Pierwsza konferencja z cyklu „Digital Marketing Heroes” za nami. W warszawskim klubie Pin-Up Studio spotkali się marketerzy z czołowych firm wykorzystujących na co dzień i planujących wykorzystywać reklamę osobistą (ang. programmatic). Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich marek, jak Onet, Coca-Cola, Play, NC+ czy Sociomantic Labs. Podczas spotkania dyskutowali m.in. na temat tego, co czeka branżę reklamy internetowej w 2015 roku.
Pierwszą konferencję z cyklu „Digital Marketing Heroes” poprowadził Radosław Kotarski, założyciel serwisu Polimaty. Popularny youtuber ujawnił tożsamość tajemniczego Superbohatera. Okazała się być nim alpinistka, Kinga Baranowska. Zdobywczyni ośmiu ośmiotysięczników wygłosiła też pierwszą prelekcję. Tuż po niej wystąpił Thomas Brandhoff, Managing Director w Sociomantic Labs, który opowiadał o roli personalizacji w marketingu oraz wyzwaniu, jakim jest dla marketerów użytkownik wielokanałowy. Według niego, już dziś podczas oglądania telewizji, nawet 71 proc. użytkowników korzysta z komputera, 32 proc. ze smartfona, a co dziesiąty z tabletu. To sprawia, że trudniej jest ich angażować, gdy z każdej strony trafiają do nich różne komunikaty marketingowe.
Jak Onet, Tesco, Coca-Cola i Stilago walczą o klientów? Prezes Onetu, Robert Bednarski, w rozmowie „1 na 1” opowiadał o tym, jakie znaczenie dla jego portalu ma wykorzystanie danych na temat użytkowników, a także treści wideo.
Z kolei Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets w dunnhumby mówił, jak firmy mogą zwiększać lojalność klientów. Szczególną uwagę zwrócił na rosnące znaczenie mediów społecznościowych, w tym Facebooka, w propagowaniu rekomendacji. O personalizacji w offline opowiadała natomiast Urszula Szymczyk, Activation Manager z Coca-Coli, która prezentowała wyniki kampanii „Podziel się radością”.
Ostatnią prelekcję poprowadził Stefan Konopatzki, CMO w Stilago, który opowiadał o tym, jak ważna jest aktywizacja obecnych klientów do pozyskiwania nowych wśród własnych znajomych. Czy Polska jest gotowa na personalizację? Na to i inne pytania odpowiedzieli uczestnicy panelu dyskusyjnego zamykającego konferencję.
O znaczeniu automatyzacji i personalizacji rozmawiali: Adrian Gorczyca z Play, Paweł Ostrowski z NC+, Krzysztof Sobieszek z ZenithOptimedia Group oraz Tomasz Musiał ze SmartAdserver. Ich zdaniem, reklama osobista to skuteczne narzędzie do zwiększania sprzedaży, jednak wymaga ona specyficznych umiejętności oraz zmiany podejścia samych firm do Big Data.
Podczas konferencji wystąpił również nowy zespół sióstr Przybysz – Archeo wspólnie z Night Marks Electric Trio. Kolejna spotkanie z cyklu „Digital Marketing Hereos”, organizowanej przez Sociomantic Labs, już za rok.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.