Już 27 stycznia odbędzie się trzecia edycja konferencji Hosting Meeting! To cykliczne spotkanie rodzimych przedstawicieli branży hostingowej oraz małych i średnich firm w Polsce. Jego celem jest promocja innowacyjnych rozwiązań hostingowych i sposobów ich wykorzystania w biznesie.
Trzecie spotkanie Hosting Meeting odbędzie się już 27 stycznia 2011 we Wrocławiu pod hasłem „Biznes hostingowy w Polsce: rozwój, usługi i nowe technologie”. W imprezie swoje usługi, technologie i produkty dla firm hostingowych pokażą czołowi dostawcy rozwiązań na świecie, m.in. Microsoft, Hewlett Packard, MESH, Parallels, Spam Experts, NASK czy Gemalto.
Podczas spotkania zostaną poruszone tematy związane z rozwiązaniami, dzięki którym firmy hostingowe mogą rozwijać swoją ofertę i dostarczać nowe produkty na rynek. „Ta edycja naszego spotkania ma charakter B2B. Chcemy promować innowacyjne rozwiązania IT i pokazać firmom hostingowym, że ich właściwe wykorzystanie w biznesie może tworzyć przewagę konkurencyjną i rozwijać sam rynek – mówi Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny Webhosting.pl i organizator spotkania Hosting Meeting.
Podczas swoich prezentacji prelegenci pokażą m.in.:
- rozwiązania infrastrukturalne zwiększające wydajność platform hostingowych,
- modele biznesowe dla firm hostingowych,
- produkty do sprzedaży w ramach kanałów obsługiwanych przez firmy hostingowe.
Jako uczestnik spotkania zyskujesz:
- dostęp do fachowej i aktualnej wiedzy z rynku usług hostingowych,
- możliwość poznania najważniejszych osób w branży i rozmowę z nimi podczas sesji networkingowych.
Szczegółowe informacje na temat agendy oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie http://hostingmeeting.pl. W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Dariuszem Nawojczykiem (+48 694 196 846, [email protected]).
Uwaga! Wstęp wolny, ale liczba miejsc jest ograniczona – warto więc zarejestrować się już teraz!
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.