Konferencja Virtu GigaCon 2010

Czas i miejsce: 14 kwietnia 2010, Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Wirtualizacja – sposób na osiągnięcie maksymalnych korzyści dzięki optymalizacji biznesu. Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • w jaki sposób zwiększyć skuteczność oraz usprawnić działania swojej firmy?
  • jak obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez zmniejszenie ilości zużywanej energii?
  • uprościć infrastrukturę informatyczną i pozyskać większą ilość zasobów komputerowych?
  • zapewnić swojej firmie wzrost bezpieczeństwa?

Zapraszamy na II edycję konferencji Virtu GigaCon – wydarzenie poświęcone tematyce wirtualizacji serwerów, desktopów, pamięci masowych oraz green IT.

Proponowany zakres tematyczny:

  • Wirtualizacja serwerów
  • Wirtualizacja pamięci masowych
  • Wirtualizacja desktopów
  • Bezpieczna wirtualizacja
  • Green IT
  • Cloud computing

Do uczestnictwa w konferencji zaproszone jest szerokie gremium odbiorców wykorzystujących lub zamierzających wdrażać omawiane technologie – przedstawiciele branży informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń, handlu oraz administracji; osoby odpowiedzialne za selekcję oraz zakup nowych produktów; projektowanie, budowę i rozwój systemów obiegu informacji w firmach i instytucjach: członkowie zarządów, szefowie działów informatyki, kierownicy projektów, członkowie grup projektowych, inżynierowie systemowi, analitycy, administratorzy systemów.

Słuchaczom organizatorzy zapewniają komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych oraz szansę na wygranie cennych nagród.

Więcej informacji i bezpłatna rejestracja na stronie konferencji: http://gigacon.org/virtu

Kontakt z organizatorem:
Kinga Lasoń
Kierownik Projektu
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k.
tel: 22 427 36 71
fax: 244 24 59
e-mail: kinga.lason@software.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry