Koniec AdTaily.com

Opublikowano: 8 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

AdTaily.com zamyka część odpowiedzialną za globalne działanie serwisu.

Koniec AdTaily.com 1Jak czytamy we wpisie na blogu zespołu przyczyną jest chęć skupienia się na rozwoju polskiej części produktu, czyli AdTaily.pl. Twórcy zapewniają, że wrócą na rynek międzynarodowy, gdy będą mieli wystarczająco dużo czasu i zasobów na rozwój tej części biznesu.

AdTaily.com w wersji międzynarodowej został uruchomiony pod koniec 2010 roku i był platformą łączącą wydawców i reklamodawców. Główną zaletą systemu była prostota i możliwość dotarcia reklamodawców do wielu stron, często o charakterze hobbystycznym. W sieci było zrzeszonych 10 tys. wydawców generujących ponad 500 mln odsłon miesięcznie.

Zamknięcie AdTaily.com nie powoduje zmian w funkcjonowaniu AdTaily.pl.

Sylwester KozakKoniec AdTaily.com

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.