Zakończył się właśnie konkurs organizowany przez Portal o2.pl. Akcja trwała cały marzec i zachęcała internautów do korzystania z Komunikatora Tlen.pl.
Konkurs „Ja plus 5” – polegał na zarekomendowaniu Komunikatora 5 (i więcej, bo każdy mógł zwiększyść swoje szansę wysyłając kolejne partie rekomendacji) znajomym. Internauta zapoznając się z treścią konkursu zostawał poinformowany o możliwości wygrania jednej z ponad 70 nagród, w tym jednego z trzech telefonów komórkowych. Na konta znajomych trafiły powiadomienia z zachętą do korzystania z Komunikatora Tlen.
Celem akcji było zwiększenie liczby osób stale korzystających z Komunikatora Tlen. Pomysł konkursu i kreacje wykonał zespół o2.pl, którego Komunikator Tlen.pl jest częścią. W promocji wykorzystano takie elementy jak komunikaty, billboardy i boksy reklamowe. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, materiały promocyjne – poprzez rekomendacje 52 tys. znajomych – dotarły w sumie do ponad 190 tys. internautów.
Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta 650 tys. osób, dziennie 260 tys.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.