Zakończył się właśnie konkurs organizowany przez Portal o2.pl. Akcja trwała cały marzec i zachęcała internautów do korzystania z Komunikatora Tlen.pl.
Konkurs „Ja plus 5” – polegał na zarekomendowaniu Komunikatora 5 (i więcej, bo każdy mógł zwiększyść swoje szansę wysyłając kolejne partie rekomendacji) znajomym. Internauta zapoznając się z treścią konkursu zostawał poinformowany o możliwości wygrania jednej z ponad 70 nagród, w tym jednego z trzech telefonów komórkowych. Na konta znajomych trafiły powiadomienia z zachętą do korzystania z Komunikatora Tlen.
Celem akcji było zwiększenie liczby osób stale korzystających z Komunikatora Tlen. Pomysł konkursu i kreacje wykonał zespół o2.pl, którego Komunikator Tlen.pl jest częścią. W promocji wykorzystano takie elementy jak komunikaty, billboardy i boksy reklamowe. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, materiały promocyjne – poprzez rekomendacje 52 tys. znajomych – dotarły w sumie do ponad 190 tys. internautów.
Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta 650 tys. osób, dziennie 260 tys.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.