Koniec konkursu w Komunikatorze Tlen.pl

Opublikowano: 5 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zakończył się właśnie konkurs organizowany przez Portal o2.pl. Akcja trwała cały marzec i zachęcała internautów do korzystania z Komunikatora Tlen.pl.

Konkurs „Ja plus 5” – polegał na zarekomendowaniu Komunikatora 5 (i więcej, bo każdy mógł zwiększyść swoje szansę wysyłając kolejne partie rekomendacji) znajomym. Internauta zapoznając się z treścią konkursu zostawał poinformowany o możliwości wygrania jednej z ponad 70 nagród, w tym jednego z trzech telefonów komórkowych. Na konta znajomych trafiły powiadomienia z zachętą do korzystania z Komunikatora Tlen.

Celem akcji było zwiększenie liczby osób stale korzystających z Komunikatora Tlen. Pomysł konkursu i kreacje wykonał zespół o2.pl, którego Komunikator Tlen.pl jest częścią. W promocji wykorzystano takie elementy jak komunikaty, billboardy i boksy reklamowe. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, materiały promocyjne – poprzez rekomendacje 52 tys. znajomych – dotarły w sumie do ponad 190 tys. internautów.

Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta 650 tys. osób, dziennie 260 tys.

http://www.tlen.pl

Sylwester KozakKoniec konkursu w Komunikatorze Tlen.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.