Podczas środowego zgromadzenia wierzycieli został przegłosowany jednomyślnie układ zaproponowany przez Zarząd Wirtualnej Polski S.A.: Macieja Grabskiego i Jacka Kawalca – tym samym Portal pozostanie w Gdańsku w ramach spółki akcyjnej Wirtualna Polska S.A.
”Kończą się wszystkie spory, a Wirtualna Polska – kontynuuje swoja drogę po duży sukces rynkowy’ – powiedział Jacek Kawalec, członek Zarządu WP.
Portal, który jesienią będzie obchodził swoje dziesięciolecie w dalszym ciągu prowadzony w ramach spółki akcyjnej Wirtualna Polska S.A. Nie zmieni się więc akcjonariusz Portalu. Przedsiębiorstwo będzie prowadzone w ramach Grupy TP.
'Wierzę, że Telekomunikacja Polska i Wirtualna Polska skorzystają na współpracy. WP to firma z olbrzymim potencjałem, co pokazała przez ostatni rok. Portal, lider oglądalności, dzielna załoga i TP – rzetelny właściciel odniosą wspólnie razem sukces’ – powiedział Maciej Grabski, członek Zarządu WP.
Wirtualna Polska notuje stały bardzo dynamiczny wzrost przychodów, a w II kwartale 2005 roku osiągnęła pierwszy w historii zysk netto na poziomie 0,9 mln zł. Dynamika wzrostu przychodów, ze sprzedaży reklamy w II kwartale przekroczyła 130 proc., czyli była znacznie wyższa niż wzrost rynku.
'Wierzymy, że ulegną zwiększeniu udziały Wirtualnej Polski w rynku. Już dziś szacuję, że przekroczyliśmy 25% udziałów w rynku reklamy internetowej i dzięki dzisiejszym decyzjom sprzedaż powinna znacznie wzrosnąć. Cieszymy się, że praca naszej załogi przyniosła tak dobre wyniki i że rosną szanse na zdyskontowanie dziesięcioletniej pracy akcjonariuszy i pracowników.’ – dodał Maciej Grabski.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.