Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. Główną nagrodę – skuter Gilera DNA 50 – zdobył „rzutem na taśmę” Andrzej Piątek, prezes klubu Gostki. Pan Andrzej w ostatniej rundzie odebrał zwycięstwo prowadzącej od kilku kolejek drużynie Pogromcy Dziewic: „Na pięć minut przed rozpoczęciem meczów ostatniej kolejki zdecydowałem się na manewr: Sobolewski na ławkę rezerwowych, Pawlak do gry. Ta zmiana dała mi wygraną. Sobolewski nie zagrał, a Pawlak zdobył trzy punkty” – wyjaśnia genezę sukcesu Andrzej Piątek.
Trzecia edycja Piłkarzyków była – pod każdym względem – rekordowa:
Użytkownicy założyli 68 i pół tysiąca drużyn (44 tysiące w poprzedniej edycji)
powstało 5187 lig prywatnych (4300 w poprzedniej edycji)
prawie 39 tysięcy graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, przed Legią Warszawa i Lechem Poznań)
prawie 50 tysięcy graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Małopolską i Górnym Śląskiem)
gracze w Piłkarzyki przeprowadzili półtora miliona transakcji sprzedaży i kupna piłkarzy.
50 tysięcy razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów (którymi byli w tej edycji: Elf, Multibank i Blue Sky Travel)
Ponad tysiąc osób zamówiło SMS-em opcję Piłkarzyki Plus, płatnej wersji gry zawierającej rozbudowane statystyki, możliwość personalizacji stron drużyny oraz wyniki wysyłane SMS-em)
W czasie trzech miesięcy trwania konkursu (od marca do maja) serwis odwiedziło 360 tysięcy unikalnych użytkowników
Statystyczny gracz w Piłkarzyki generował co miesiąc 30 odsłon serwisu. W sumie w czasie trwania konkursu serwis zanotował prawie 13 milionów odsłon.
„Potwierdziliśmy naszą wiodącą pozycję na rynku gier sportowych w polskim internecie” – mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Online. „Bardzo cieszymy się z tego, że udało nam się stworzyć wokół Piłkarzyków zaangażowaną i lojalną społeczność – grupę ludzi, która grając po prostu świetnie się bawi. A najważniejsze, że grupa ta stale rośnie” – dodaje Śliżewski. Zdaniem szefa Gazety Online na sukces Piłkarzyków zadziałał też model wprowadzania płatnych usług w Piłkarzykach. „Nie trzeba płacić, żeby grać i odnieść sukces w Piłkarzykach. Usługi płatne funkcjonują równolegle do wersji darmowej i są przeznaczone dla najbardziej zaangażowanych graczy” – podkreśla Śliżewski.
Kolejna edycja Piłkarzyków rusza pod koniec lipca.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.