FlashAds, sieć reklamy w grach flash, organizuje konkurs dla twórców gier flash’owych. Na najlepszych deweloperów czekają nagrody pieniężne oraz nagrody rzeczowe. Ponadto zgłoszone do konkursu gry wezmą udział w kampaniach reklamowych prowadzonych przez FlashAds.
Konkurs trwa od 21.09 do 31.10.2009 i jest skierowany do wszystkich, którzy zajmują się tworzeniem gier w technologii flash. Zasady konkursu są bardzo proste: należy zarejestrować się na stronach FlashAds jako deweloper i umieścić w swoim panelu przygotowaną przez siebie grę. Wygra ta osoba, której gra będzie cieszyła się największą popularnością wśród graczy. Dla pierwszych trzech osób przygotowano nagrody pieniężne:
I miejsce – 4 500 zł
II miejsce – 3 000 zł
III miejsce – 1 500 zł
Na pozostałych wyróżnionych w konkursie czekać będą nagrody rzeczowe w postaci gier na PC.
Oprócz możliwości zdobycia nagród uczestnicy zyskują również szansę osiągnięcia zysków z reklam. Na zgłoszonych w konkursie grach emitowane będą bowiem reklamy, a twórcy otrzymają z tego tytułu wynagrodzenie.
Sieć FlashAds wystartowała raptem miesiąc temu, a od tego czasu udało nam się zaprosić do współpracy kilkadziesiąt witryn i kilkunastu deweloperów. Zabawa, którą teraz zorganizowaliśmy ma pokazać ludziom, że na tworzeniu gier można zarobić. Im ciekawsze, chętniej grywalne pozycje tym większy zysk z tytułu reklam. – mówi Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds.
http://www.flashads.pl/news7/konkurs_dla_developerow.html
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.