Projektujesz strony WWW? Tworzysz animacje komputerowe, artystyczne prezentacje multimedialne, video-art? Zgłoś się do konkursu MULTIMEDIA Doliny Kreatywnej, projektu stypendialnego Telewizji Polskiej S.A. Termin nadsyłania prac mija 10 października 2008r. Na zwycięzców czeka 15 000 zł do podziału.
Konkurs adresowany jest do młodych twórców (14-25 lat). Jedna osoba może zgłosić na konkurs maksymalnie po jednej pracy z następujących obszarów: strony WWW, artystyczne prezentacje multimedialne oraz animacje komputerowe, video-art.
Jury składające się z autorytetów w tej dziedzinie oceniać będzie prace na podstawie następujących kryteriów: ujęcie tematu, walory artystyczne, oryginalność, walor intelektualny, poziom techniczny.
Finał konkursu zostanie zaprezentowany w audycji „Dolina Kreatywna czyli czego szuka młoda sztuka” w listopadzie 2008 r. na antenie TVP2 oraz w telewizji interaktywnej iTVP. Podczas programu jury ogłosi swój werdykt i nagrodzi autorów najlepszych projektów multimedialnych. W Dwójce prezentowane będą felietony „Dolina Kreatywna – co słychać”, dzięki którym będzie można bliżej poznać finalistów i projekty multimedialne, które będą walczyć o główną nagrodę.
Regulamin konkursu oraz dokumenty niezbędne do wzięcia udziału w konkursie dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.dolinakreatywna.tvp.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.