Konkurs na e-biznes

Opublikowano: 17 lipca 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

Nawet 700 000 zł na rozkręcenie e-biznesu, pomoc w dopracowaniu biznesplanu i doradztwo w zakresie prawa, księgowości czy pozyskania dotacji UE. To wszystko czeka na najlepsze e-biznesowe pomysły w „Konkursie na e-biznes”.

„Konkurs na e-biznes” jest szansą dla wszystkich, którzy mają pomysł na biznes w internecie. Organizator konkursu – Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego, najskuteczniejsza firma doradcza według rankingu magazynu „Fundusze Europejskie” – nagrodzi 10 najlepszych pomysłów na e-biznes wspierając je kapitałem lub doradztwem zwiększającym szanse na komercyjny sukces przedsięwzięcia.

Konkurs na e-biznes 1Laureat pierwszej nagrody może liczyć na kompleksową pomoc w zdobyciu dofinansowania do 490 tys. zł. w ramach Działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz pozyskaniu inwestora, który – w zamian za objęcie części udziałów – zagwarantuje wkład własny pomysłodawcy kwotą nawet do 210 000 zł. Poza główną nagrodą, w konkursie przewidziano trzy nagrody w postaci preinkubacji, czyli pomocy w zbadaniu szans na komercyjny sukces e-biznesu, stworzeniu planu finansowania oraz prowadzenia projektu w postaci 12 godzin doradztwa z takich dziedzin jak dotacje UE, prawo, marketing lub finanse i księgowość. Sześć kolejnych, najwyżej ocenionych projektów, otrzyma nagrody w postaci dwugodzinnych konsultacji z zakresu pozyskiwania dotacji UE.

W naszym konkursie do zdobycia jest nawet 700 000 zł na realizację własnych marzeń o e-biznesie. Doświadczenie grupy ECDF z zakresu wspierania przedsiębiorczości oraz pozyskiwania dofinansowania na projekty e-biznesowe sprawia, że zgłaszając dobry pomysł do konkursu uczestnik zwiększa szanse na jego rynkowe powodzenie – zapewnia Mariusz Kłobucki, prezes ECDF, organizatora konkursu.

Chcemy wyłowić dobre pomysły i pomóc je zrealizować. Zdajemy sobie sprawę, jak trudny jest dynamicznie zmieniający się rynek e-usług i że trzeba naprawdę dużej biznesowej wiedzy i rozwagi, aby sobie na nim poradzić i osiągnąć sukces. Historie twórców naszej-klasy czy google’a rozbudzają wyobraźnię. W głowach młodych ludzi jest wiele świetnych pomysłów, które bez wsparcia finansowego oraz organizacyjnego mają ograniczone szanse zawojowania Internetu. Chcemy im pomóc wejść na rynek i zwiększyć prawdopodobieństwo powodzenia wirtualnego biznesu w realnym świecie – dodaje Mariusz Kłobucki.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie www.konkursnaebiznes.pl i do 10 sierpnia przesłać na adres: zgloszenie@konkursnaebiznes.pl. Najlepsze pomysły na e-biznes poznamy 15 sierpnia 2010 r. Lista nagrodzonych pomysłodawców zostanie opublikowana na stronie internetowej konkursu.

Więcej informacji o konkursie na www.konkursnaebiznes.pl

Partnerem konkursu jest Puls Biznesu.
Patroni medialni: Puls Biznesu, Bankier.pl, MamBiznes.pl, Twoja-firma.pl, e-biznes.pl, dlastudenta.pl, studente.pl.

Dawid ZarazińskiKonkurs na e-biznes

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.