Pod tym intrygującym hasłem energe21 – agencja interaktywna z Łodzi, realizuje kampanię reklamową online dla marki odzieżowej Top Secret firmy Redan.
To już trzecia w tym roku kampania przeprowadzana przez energe21 dla tego klienta.
Media plan do kampanii przygotował McCann Ericson.
Sukcesy odniesione w poprzednich kampaniach internetowych Top Secret zadecydowały o ukierunkowaniu działań marketingowych w reklamę online.
Kampania pod hasłem 'Konkurs na Waleta !!!' wykreowana została szczególnie z myślą o studentach. Oryginalna kreacja kampanii ma charakter rozrywkowy z dużą dozą humoru i nonszalancji w wyglądzie serwisu konkursowego oraz form reklamowych.
Konkurs przeprowadzany jest pod domeną nawaleta.topsecret.pl , gdzie wita nas wirtualny 'Pokój Studenta', a w nim niespodzianki tematycznie związane ze studenckim życiem.
Udział w 'Konkursie na Waleta' polega na ułożeniu Planu Aktywności Studenta, do czego inspirację stanowią symbole umieszczone na stronie konkursowej nie jednoznacznie kojarzące się z różnymi czynnościami. Uczestnik ma za zadanie opisać symbole zgodnie z własnymi upodobaniami lub wyobrażeniami o studenckim życiu.
Atrakcyjna pula nagród przeznaczona dla Uczestników za najlepsze Plany Aktywności Studenta to komplety ubrań oraz T-shirts marki Top Secret ufundowane przez firmę Redan.
W kampanii wykorzystane zostało szerokie spektrum form reklamomych: interstitial, BrandMark, bilboard, banner, komunikat reklamowy, oraz mailing. Ich wizerunek i dynamiczna animacja opiera się o zagadkowy motyw drzwi z wizjerem odsłaniającym fragment konkursowego 'Pokoju Studenta'.
Zdaniem Piotra Ambroziaka – Dyrektora Kreatywnego agencji energe21, to zadowolenie i zaufanie klienta zadecydowało o skuteczności budowy świadomości marki Top Secret w Internecie. Przeprowadzone w tym roku kampanie internetowe, a także ciągłe akcje promocyjne na serwisie Top Secret przez agencję energe21 wpłynęły na ogromny wzrost odwiedzin serwisu www.topsecret.pl oraz identyfikację marki wśród użytkowników Internetu.
http://www.nawaleta.topsecret.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.