Organizatorzy piątkowego Startup Weekendu przygotowali niespodziankę. Każdy kto korzysta z mediów społecznych i dodatkowo lubi gadżety od Google, może je mieć dla siebie! Jak to zrobić?
W pierwszej kolejności należy śledzić kanały Startup Trójmiasto na Twitterze: SWTrojmiasto lub na Facebooku StartupWeekendTrojmiasto. Następnie w dokonywanych wpisach używać odpowiednio tagów SWTrojmiasto i StartupWeekendTrojmiasto.
Organizatorzy zliczą wszystkie dokonane wpisy, komentarze, tweety, retweety. Z nich wybiorą te osoby, które były najbardziej aktywne i rozlosują nagrody. Ogłoszenie wyników nastąpi w piątek wieczorem na stronie trojmiasto.startupweekend.org. Jeżeli zwycięzca będzie uczestnikiem wydarzenia, to otrzyma nagrodę na miejscu. Z pozostałymi organizatorzy skontaktują się za pośrednictwem kanałów społecznościowych.
Do wygrania są:
- czerwony kalendarz Google,
- czarny kalendarz Google,
- czapeczka YouTube,
- Kubek termiczny Google,
- Piankowy pokrowiec Google na tablet/netbooka
Więcej informacji oraz prezentacja nagród na tej stronie.
Startup Weekend Trójmiasto odbędzie się w dniach 9-11 listopada w Pomorskim Parku Naukowo–Technologicznym w Gdyni. Dostępne są jeszcze bilety w promocyjnych cenach. Nasza Redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.