Konkurs w Kafeterii zakończony

Opublikowano: 10 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W magazynie dla kobiet Kafeteria, będącym częścią o2.pl, zakończył się konkurs, przedmiotem którego było sprawdzenie znajomości elementów graficznych, znajdujących sie na nowych produktach Herbina.

Celem konkursu było zapoznanie użytkowniczek Kafeterii z nowymi opakowaniami kosmetyków tej firmy. Większość osób prawidłowo odpowiedziała na pytanie konkursowe, dotyczące widocznych na opakowaniach elementów roślinnych. Spośród 1800 uczestników rozlosowano 100 zestawów kosmetycznych. Podczas trwania konkursu strona produktu zanotowała ponad 6500 wyświetleń.

Organizatorami konkursu była Redakcja Kafeterii oraz Noiro – dystrybutor kosmetyków Herbina. Magazyn dla Kobiet Kafeteria jest dedykowany kobietom poszukującym w sieci dobrej publicystyki oraz praktycznych porad z zakresu zdrowia i urody.

Z portalu o2.pl korzysta ponad 2,9 mln. osób, a liczba darmowych kont e-mail w systemie poczty o2.pl to 1,9 miliona.

http://www.kafeteria.pl

Sylwester KozakKonkurs w Kafeterii zakończony

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.