Konsolidacja działań – Adriatyk i Pascal

Opublikowano: 21 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Co może zrobić touroperator i ubezpieczyciel na rzecz urlopowiczów? To chyba pytanie retoryczne, szczególnie w dobie intensywnych zmian, nowych przepisów, szybkiego przemieszczania się i związanego z tym ryzyka.

Podmioty o różnej specyfice działalności podpisują umowy mające na celu utrzymanie i satysfakcje klienta. Nic tak nie cieszy jak kompleksowa, szybka i korzystna cenowo usługa. Touroperatorzy i banki udzielają zniżek. Popularnością cieszą się wakacje na kredyt i wiele innych propozycji. Co jeszcze? Negocjacje zniżek w prywatnych klinikach na obowiązkowe szczepienia przed egzotycznymi wojażami? Podobno do wykorzystania jest jeszcze nisza w propozycjach programów partnerskich w zakresie tzw. ‘bonus marketingu’. Dlatego tak różne firmy podejmują się konsolidacji działań i tworzą nowe projekty.
Touroperator – firma Adriatyk wraz z wydawnictwem Pascal wyszli na agencyjny i detaliczny rynek turystyczny z innowacyjnym projektem pod nazwą „Wakacje z przewodnikiem”.
Nad współpracą z Adriatykiem myśleliśmy już od pewnego czasu. Od wielu lat utrzymuje wizerunek firmy wiarygodnej a przy tym elastycznej i otwartej na zmiany. Kilka zrealizowanych projektów zaowocowało wyjątkowym pomysłem – komentuje nowy projekt Magdalena Kaczyńska, PR Manager, Wydawnictwa Pascal.
Dzięki współpracy firmy Adriatyk z jednym z najbardziej znanych wydawnictw powstała unikatowa oferta korzystna dla właścicieli biur, sprzedawców i klientów tych biur dokonujących zakupu wycieczek. Zasada jest prosta: agent kupuje przewodniki od Pascala i odsprzedaje je swoim klientom. Cena zakupu dla biur podróży współpracujących z Adriatykiem jest wyjątkowo korzystna i naznaczona wysoką prowizją, wydłużonymi terminami płatności i atrakcyjnymi bonusami. Agent zyskuje przewagę nad konkurencją, ponieważ poszerza ofertę swoich usług, sprzedaż jest finansowo korzystna a odbywa się jakby przy okazji, sprzedaży produktu podstawowego, czyli wycieczki.
Przygotowując produkt turystyczny zwracamy uwagę na potrzeby turystów, wykorzystując technologie CRM dogłębnie studiujemy ich profil, analizujemy kolejne kroki, przewidujemy gdzie się jeszcze udadzą przed wyjazdem, co będą chcieli kupić itp., i jeśli tylko jest to możliwe staramy się nawiązać kontakt z firmami oferującymi pożądane przez naszego turystę usługi i podpisać umowę gwarantująca preferencyjne warunki albo dodatkowe bonusy. Aby skutecznie konkurować w szybko ewoluującym i konkurencyjnym środowisku wolimy konsolidować działania z innymi podmiotami o zupełnie różnej od nas specyfice niż wprowadzać nowe, zupełnie różne produkty do swojej oferty. Nasze zadanie to koncentracja i doskonalenie naszej oferty turystycznej, poprzez dodanie pewnych bonusów, ale oferowanych i realizowanych już przez naszego partnera – mówi Martyna Fon.

Organizatorzy projektu, przygotowali mnóstwo niespodzianek i nagród. Agenci za najlepszą sprzedaż i najlepszą prezentację przewodników raz na kwartał otrzymają atrakcyjne nagrody w postaci sprzętu, AGD i RTV. Klienci kupujący przewodniki u naszych partnerów dostają propozycje świetnej zabawy i wygrania atrakcyjnych wycieczek zagranicznych – informuje Martyna Fon, – do przewodnika dołączona jest pocztówka z hasłem „Wakacje nad Adriatykiem z przewodnikiem …” wystarczy w pomysłowy sposób je dokończyć. Autor najciekawszego hasła wygrywa wycieczkę. Konkurs jest organizowany w kilku edycjach, w każdej do wygrania są zagraniczne wakacje – dodaje Martyna Fon.

Sylwester KozakKonsolidacja działań – Adriatyk i Pascal

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.