Firma Ricoh, producent urządzeń biurowych, wprowadziła na rynek oprogramowanie Equitrac Office™, dzięki któremu efektywne zarządzanie kosztami drukowanych dokumentów stało się znacznie łatwiejsze. Produkt umożliwia kontrolę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz daje rozległe możliwości monitorowania kosztów drukowania dokumentów w środowisku biurowym, wykorzystując technologię jednego z wiodących producentów oprogramowania do kosztorysowania dokumentów – Equitrac Corporation.
„Konkurencja na rynku wymusza na przedsiębiorstwach doskonałe zarządzanie drukowaniem dokumentów na swoich urządzeniach biurowych” – wyjaśnia Jeroen Kamphuis, zastępca dyrektora w dziale rozwiązań i urządzeń drukujących w Ricoh Europe. „Zwiększająca się liczba urządzeń sieciowych powoduje gwałtowny wzrost kosztów drukowania dokumentów, co powoduje znaczne zwiększenie kosztów eksploatacji, jeżeli nie podejmuje się kroków zaradczych. Firma Ricoh przewidziała to ryzyko, oferując we współpracy z wiodącymi dostawcami oprogramowania, takimi jak Equitrac Corporation, skalowalne rozwiązania do zarządzania i kontroli kosztów.”
Equitrac Office™, rozwiązanie trzeciej generacji do zarządzania drukiem, ma za zadanie monitorowanie, zliczanie i zarządzanie drukowaniem dokumentów w sieci. Łatwe w użyciu, modułowe oprogramowanie umożliwia kontrolowanie urządzeń wielofunkcyjnych oraz dokładne monitorowanie kopiowania i drukowania dokumentów oraz wysyłania faksów. Monitorowanie może odbywać się na podstawie nazwy dokumentu, drukarki, portu, daty i godziny, rozmiaru prac, opcji obróbki końcowej oraz drukowania w trybie monochromatycznym lub w kolorze.
„Nasza bliska współpraca z Ricoh pozwoliła nam stworzyć zintegrowane produkty i rozwiązania, dzięki którym firmy mogą dokładniej kontrolować koszty drukowanych dokumentów” – mówi Bill Scott, wiceprezes działu zarządzania produktami w Equitrac. „Oprogramowanie Equitrac Office™ w połączeniu z modułami Print & Copy Control oraz Aficio™ Counter Manager pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom zarządzać drukowanymi dokumentami i tym samym zwiększyć kontrolę nad kosztami.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.