W dniu 12 października br. w Warszawie odbędzie się konferencja naukowa której podstawowym obszarem tematycznym jest wpływ kryzysu finansowego 2008 roku na zachowania nabywców. Organizatorem wydarzenia jest Katedra Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Kryzys finansowy i obserwowane spowolnienie gospodarcze w coraz większym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku – producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty modyfikując swoje działania marketingowe stają się interesującym polem obserwacji i badań, a ich doświadczenia mogą być ciekawą inspiracją dla działań innych graczy rynku.
Podstawowym celem Konferencji skierowanej zarówno do przedstawicieli świata nauki jak i praktyki biznesowej jest identyfikacja wyłaniających się nowych procesów i zjawisk w obszarze zarówno zachowań nabywców jak i funkcjonowania przedsiębiorstw w stanie podwyższonego ryzyka i niepewności.
Konferencja składać się będzie z trzech bloków tematycznych:
1. Niepewność jako determinanta zachowań uczestników rynku
2. Mechanizmy zachowań nabywców w warunkach pogłębiającej się niepewności
3. Budowa zaufania jako podstawa relacji przedsiębiorstwa z nabywcami
Organizatorzy tego wyjątkowego wydarzenia zapraszają przedstawicieli świata biznesu, nauki oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką wpływu obecnych zjawisk ekonomiczno-społecznych na marketing i zachowania nabywców.
Konferencja odbędzie się w dniu 12 października 2009 r. w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego przy ul. Jagiellońskiej 57 w Warszawie w Sali Senatu, w godz. 10.00-17.15.
Wszelkie szczegóły dotyczące konferencji dostępne są na stronie www.kozminski.edu.pl/kontrowersje.
Sponsorami tego wydarzenia są firmy Wittchen oraz Trade Trans, a patronat medialny nad Konferencją objęły Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, czasopisma Marketing i Rynek oraz Marketing w Praktyce, a także portale internetowe Bankier.pl, Mediarun.pl oraz e-biznes.pl.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu!
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.