W dniu 12 października br. w Warszawie odbędzie się konferencja naukowa której podstawowym obszarem tematycznym jest wpływ kryzysu finansowego 2008 roku na zachowania nabywców. Organizatorem wydarzenia jest Katedra Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Kryzys finansowy i obserwowane spowolnienie gospodarcze w coraz większym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku – producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty modyfikując swoje działania marketingowe stają się interesującym polem obserwacji i badań, a ich doświadczenia mogą być ciekawą inspiracją dla działań innych graczy rynku.
Podstawowym celem Konferencji skierowanej zarówno do przedstawicieli świata nauki jak i praktyki biznesowej jest identyfikacja wyłaniających się nowych procesów i zjawisk w obszarze zarówno zachowań nabywców jak i funkcjonowania przedsiębiorstw w stanie podwyższonego ryzyka i niepewności.
Konferencja składać się będzie z trzech bloków tematycznych:
1. Niepewność jako determinanta zachowań uczestników rynku
2. Mechanizmy zachowań nabywców w warunkach pogłębiającej się niepewności
3. Budowa zaufania jako podstawa relacji przedsiębiorstwa z nabywcami
Organizatorzy tego wyjątkowego wydarzenia zapraszają przedstawicieli świata biznesu, nauki oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką wpływu obecnych zjawisk ekonomiczno-społecznych na marketing i zachowania nabywców.
Konferencja odbędzie się w dniu 12 października 2009 r. w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego przy ul. Jagiellońskiej 57 w Warszawie w Sali Senatu, w godz. 10.00-17.15.
Wszelkie szczegóły dotyczące konferencji dostępne są na stronie www.kozminski.edu.pl/kontrowersje.
Sponsorami tego wydarzenia są firmy Wittchen oraz Trade Trans, a patronat medialny nad Konferencją objęły Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, czasopisma Marketing i Rynek oraz Marketing w Praktyce, a także portale internetowe Bankier.pl, Mediarun.pl oraz e-biznes.pl.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu!
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!