Korporacyjne szkolenie on-line

IBM oraz Thomson Corporation ogłosiły zawarcie 3-letniego porozumienia z firmą Regence Group. Porozumienie dotyczy opracowania korporacyjnego szkolenia on-line dla pracowników Regence.

W ramach porozumienia, firma NETg – spółka zależna Thomsona – będzie współpracował z IBM i zapewni grupie Regence (konsorcjum czterech firm Blue Cross i Blue Shield obsługujących kilka stanów w USA) zawartość treściową, technologię do nauczania oraz ponad 350 kursów e-learningowych.

Rozwiązanie to będzie umieszczone na platformie NETg o nazwie Hosting Platform, która umożliwia korzystanie z zawartości z różnych źródeł, personalizowanie jej oraz wdrażanie zgodnie ze specyficznymi wymaganiami przedsiębiorstwa. Niektórzy spośród pracowników Regence będą mieli także dostęp do cyfrowej wideoteki IBM (Digital Video Library), która daje dostęp do lekcji oraz ekspertów poprzez pulpit komputera. Cyfrowa wideoteka zawiera zarejestrowane na wideo wykłady ekspertów, notatki studentów, a także dostęp do bogatego serwisu internetowego, za pomocą którego studenci mogą się kontaktować z instruktorem, brać udział w grupach dyskusyjnych uczestników szkoleń oraz zdawać testy, testy próbne i testy sprawdzające.

„Potrzebowaliśmy kompletu infrastruktury i usług, jak również doświadczonego dostawcy, który mógłby zaoferować odpowiednią zawartość treściową, łatwe wdrożenie i całościowe administrowanie” – powiedziała Tawnya Ellis nadzorująca rozwój zawodowy w dziale Information Technology Services w ramach Regence Group. „Oferta IBM i Thomson to rozwiązanie służące do nauczania odpowiadające potrzebom naszej organizacji. Dogłębna zawartość treściowa szkoleń w zakresie IT, komputera, kursów biznesowych i rozwijania innych umiejętności zawodowych w połączeniu z oferowanymi przez te firmy kompatybilnymi technologiami będą dla naszych pracowników narzędziami, których potrzebują w dzisiejszym biznesie opartym na rzetelnej wiedzy”.

Porozumienie firm IBM i Thomson zostało zawarte w celu prowadzenia wspólnych działań na wartym 18 miliardów dolarów światowym rynku nauczania na odległość (e-learningu korporacyjnego i rządowego). Spółki wspólnie mają największą na świecie sieć sprzedawców usług e-learningowych i zespół wspierający, który prowadzi kursy w 21 językach, w tym po angielsku, hiszpańsku, niemiecku, francusku, w dialekcie mandaryńskim, po kantońsku, koreańsku, japońsku, węgiersku i po polsku.

„Porozumienie z Regence Group pokazuje, że firmy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na rozwiązania e-learningowe, które podniosą efektywność działań, zmniejszą koszty i umożliwią przekształcanie firm” – powiedziała , dyrektor generalny IBM ds. Learning Solutions. „Współpraca IBM i Thomson stanowi połączenie technologii i usług IBM z treściami nauczania i rozwiązaniami opracowanymi przez Thomson. Efektem tej kombinacji jest nauczanie na odległość, które przynosi wymierne rezultaty w postaci zwrotu z poniesionych inwestycji.”

Oferując rozwiązania i technologie e-learningowe firmom takim jak Regence Group, firmy IBM i Thomson sprzedają technologie nauczania na odległość, które same zastosowały do transformacji własnych zasobów pracowniczych. Dzięki e-learningowi IBM zaoszczędził w 2002 roku 350 milionów USD, a w 2001 roku aż 395 milionów USD. Prawie połowa pracowników IBM jest szkolona w trybie nauczania na odległość. Thomson również oferuje swoim pracownikom kursy e-learningowe w ramach swojego korporacyjnego uniwersytetu, w tym także studia eMBA.

„Porozumienie z IBM jest zaledwie początkiem naszych wspólnych działań polegających na dostarczaniu całościowych rozwiązań szkoleniowych obejmujących aspekty korporacyjne oraz poszczególne grupy zawodowe” – powiedział Alex Brnilovich, prezes i dyrektor generalny Thomson Lifelong Learning Group.

http://www.ibm.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top