24 października w warszawskiej siedzibie Agory odbyła się pierwsza z cyklu konferencja w pełni poświęcona kreatywności w biznesie – KreAkcja.
Zgodnie z oczekiwaniami organizatorów – firmy Divante oraz Heureka – KreAkcja wzbudziła bardzo duże zainteresowanie.
Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się z technikami wzbudzania kreatywności, poznać kreatywne rozwiązania biznesowe oraz metody efektywnego dzielenia się wiedzą. Na zadane wcześniej pytania dotyczące kreatywnego myślenia pracowników, stosowania nietypowych rozwiązań oraz tego jak osiągnąć sukces wykorzystując twórcze pomysły odpowiadali doświadczeni praktycy. Wśród prelegentów znaleźli się Jacek Kotarbiński, Sergiusz Sawin, Krzysztof Kowalczyk, Arkadiusz Lupierz, Aleksander Winciorek, Piotr Domaszewski, Piotr Ogonowski, Wojciech Radziwiłowicz, Paweł Stępka, Konrad Subda oraz Michał Semczyszyn.
Spotkanie przebiegało w atmosferze wspólnej dyskusji, wymiany doświadczeń i opinii. Prelegenci poruszyli kwestie budowy klimatu i podejścia do innowacyjności w organizacji, oraz tego jak czerpać wiedzę z otoczenia włączając klientów, partnerów, konsumentów i internautów (w tym społeczności internetowe) w procesy innowacyjności. Uczestnicy poznali przepis na pomysł oraz towarzyszące mu pułapki kreatywności. Efekty twórczego myślenia zostały przedstawione również w kontekście zarządzania oraz prawa, w tym pojęcia własności intelektualnej. Rozmawiając o efektach w temacie nie mogło zabraknąć także metod mierzenia kreatywności oraz jej wskaźników.
Wystąpienia prelegentów będzie można zobaczyć na stronie www.kreakcja.pl/archiwum w połowie listopada.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.