Po nominacji bez niespodzianek – zwycięża Żyrafa, żyrafa, bałwanek. „Żyrafa, żyrafa, bałwanek” – to nagrodzony Kreaturą w kategorii Internet/multimedia pomysł agencji reklamowej Opus B na promocję numeru informacyjnego 118 118, marki należącej do Eniro Polska.
Kampania numeru 118 118, pt. „żyrafa, żyrafa, bałwanek” skierowana była do użytkowników telefonów komórkowych, osób aktywnych, lubiących łatwe rozwiązania. Komunikaty reklamowe obecne były w prasie i Internecie, stworzony został także zabawny film wirusowy.
Numer 118 118 oprócz danych teleadresowych firm i instytucji z całej Polski, oferuje usługi
lokalizacyjne typu: „znajdź najbliżej bankomat” czy „jak dojechać do danej firmy”. Informacje udzielane są przez specjalnie przeszkolonych konsultantów, korzystających z aktualnych baz danych, m.in. Panorama Firm, lokalizatory mapowe, Internet.
Niestandardowy zapis numeru 118 118 w postaci ikonek i zastosowane w filmie zabawne rymowane anegdoty pomagają zakotwiczyć w pamięci konsumentów numer i jego przeznaczenie oraz wzmocnić świadomość marki.
Film można zobaczyć: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.