Piwo Królewskie zostało głównym sponsorem VI edycji gry Piłkarzyki – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego online. W Piłkarzyki na portalu Gazeta.pl gra już ponad 46 tys. fanów piłki nożnej.
Marka Królewskie to jedna z najsilniejszych marek piwnych w Polsce. Piwo Królewskie silnie wiąże się z Mazowszem i jego mieszkańcami, wspierając od wielu lat lokalne inicjatywy (Królewskie jest np. głównym sponsorem Legii Warszawa). Wraz ze startem kampanii reklamowej marki pod hasłem „Królewskie – równe piwo dla równych facetów” i początkiem piłkarskich rozgrywek I-ligowych, Królewskie rozpoczęło sponsoring jesiennej edycji Piłkarzyków.
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!