Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ma nowy serwis WWW. Zmiana szaty graficznej, nawigacji i struktury ma być odpowiedzią na obowiązujące dziś trendy.
Internetowe serwisy informacyjne stale się zmieniają zarówno pod względem graficznym, prezentacji treści, struktury czy nawigacji. To powoduje, że strony starego typu przestają być czytelne i akceptowane przez internautów, którzy chcą korzystać z usług na porównywalnym, nowoczesnym poziomie. Takie standardy zapewniają dziś administratorzy stron www, wdrażający najnowsze rozwiązania informatyczne i technologiczne. Dlatego, odpowiadając na oczekiwania naszych Odbiorców, zdecydowaliśmy się na jakościową zmianę naszego serwisu. – wyjaśnia Maria Lewandowska, Dyrektor Biura Komunikacji Społecznej Centrali KRUS.
Serwis www.krus.gov.pl zyskał przede wszystkim nowoczesny wygląd. Główna w tym zasługa zmienionej szaty graficznej, charakteryzującej się delikatną ikonografią i kolorystyką. Niedużym, lecz znaczącym zmianom poddano także strukturę serwisu i jego nawigację. Inicjatorom zmian zależało przede wszystkim na usystematyzowaniu informacji, tak aby najważniejsze wiadomości i te, z których najczęściej korzystają użytkownicy, były łatwo dostępne i widoczne na pierwszy rzut oka. W związku z tym wprowadzony został moduł służący prezentacji wydarzeń, dodatkowo ilustrowanych zdjęciami.
Inną kategorią wiadomości, cieszących się dużą popularnością, które chciano wyeksponować, są konkursy organizowane przez KRUS, dlatego też stworzono dla nich odrębną przestrzeń.
Dzięki tym zabiegom serwis WWW stał się czytelny i bardziej przyjazny dla użytkowników. Za modernizację serwisu www.krus.gov.pl odpowiedzialna jest Grupa AMP Media Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.