Krzysztof Szymczak wzmacnia zespół EM Lab

Do zespołu EM Lab S.A., agencji marketingowej notowanej na rynku NewConnect, dołączył Krzysztof Szymczak, który odpowiadać będzie m.in. za obsługę kluczowych klientów Spółki, brandy Play i Allegro. Nowy Account Manager ma wzmocnić Spółkę kompetencjami, które zdobył na amerykańskim rynku.

Krzysztof Szymczak jest absolwentem wydziału prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Nowych Mediów na uniwersytecie The New School w Nowym Jorku. Przed związaniem się z EM LAB S.A. doświadczenie zdobywał w agencjach Hardwork Communications w Warszawie oraz AgencySacks w Nowym Jorku. W tej ostatniej pracował przy obsłudze ekskluzywnych marek, m.in. Chelsea Property Group, Steinway Lyngdorf, Baccarat, Verdura, Cartier, Departures Magazine, czy SHVO. Szymczak jest współzałożycielem rozpoznawanego w wielu krajach bloga „The Essentialist” o reklamie drukowanej/modzie (http://www.theessentialist.blogspot.com) jak również fundacji The Mill Foundation (http://www.millthefoundation.com) wspierającej niezależne projekty kulturalne na płaszczyźnie doradztwa mediowego oraz promocji.

EM Lab już dawno postawił sobie za cel wprowadzenie zachodnich standardów do polskiej branży marketingowej. Jesteśmy prekursorami w przypadku marketingu doświadczeń, czy procurmentu zakupu usług zewnętrznych. Wierzymy że pozyskanie Krzysztofa do naszego zespołu pozwoli nam wprowadzić zagadnienia obsługi klienta na nieosiągalny dla naszej konkurencji poziom. – mówi Julian Kozankiewicz, Prezes EM Lab.

W EM Lab Krzysztof Szymczak będzie odpowiadał za obsługę brandów Play i Allegro.

Jestem przekonany, że moje doświadczenia wpisują się w strategię Spółki, zaś moim pierwszym zadaniem będzie wzmocnienie i udoskonalanie komunikacji między klientem a agencją, co z pewnością przełoży się na efekty osiągane przez EM Lab. – dodaje Krzysztof Szymczak z EM Lab.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top