NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborczej liczą się tylko i wyłącznie 3 partie i ich liderzy. Reszta kandydatów jest przynajmniej o połowę rzadziej wymieniana w internecie oraz w prasie.
Politycy
W porównaniu z ubiegłym tygodniem nastąpiła zmiana na 3. miejscu rankingu – w związku z duża ilością spekulacji prasowych na temat debat przedwyborczych znalazł się na niej Donald Tusk. W pierwszej dziesiątce pojawił się też Zbigniew Religa, którego wzmiankowano często w kontekście strajków lekarzy oraz ewakuacji kolejnych szpitali. Roman Giertych awansował z 10 na 5 miejsce rankingu, co wynika nie tyle ze zwiększonej aktywności komunikacyjnej (publikacji o nim jest niemalże tyle samo co w ubiegłym tygodniu), ale z mniejszej liczby publikacji o pozostałych politykach.
Platforma Obywatelska powoli, acz konsekwentnie zbliża się ilością publikacji do lidera rankingu. W poprzednim rankingu różnica między ilością publikacji na temat PiS a PO w internecie wynosiła 861, a w ubiegłym tygodniu tylko 264 publikacje. Lewica i Demokraci nadal znajdują się na 3. miejscu rankingu.
Podsumowanie przygotowano przy wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint.
www.newspoint.pl/nowosci/kto_rzadzi_w_kampanii
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.