Newspoint rozbudowuje panel o moduł statystyk

Opublikowano: 29 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Newspoint marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, rozbudowuje swój nowy panel. Funkcjonalność dashboardu, prezentującego zestawienie najważniejszych danych, została uzupełniona o moduł statystyk.

Dawid ZarazińskiNewspoint rozbudowuje panel o moduł statystyk

Agent Tomek działa w polskim internecie

Opublikowano: 4 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z powodu ostatnich afer związanych z działaniami CBA imię Tomek stało się popularne w internecie jak nigdy wcześniej. Analitycy NewsPoint przygotowali ilościowy raport podsumowujący występowanie fraz „agent Tomek” oraz „Tomek” w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

Hanna LaskowskaAgent Tomek działa w polskim internecie

Sprawa Polańskiego w ocenie internautów i portali

Opublikowano: 26 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Analitycy NewsPoint przygotowali ilościowo-jakościowy raport podsumowujący reakcje internautów oraz portali na aresztowanie Romana Polańskiego. Raport zawiera informacje na temat liczby publikacji dotyczących Polańskiego, ich wydźwięku, a także cytowań znanych postaci wypowiadających się na temat reżysera.

Hanna LaskowskaSprawa Polańskiego w ocenie internautów i portali

NetSprint.pl: branżowe raporty NewsPoint

Opublikowano: 7 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

NewsPoint, pion monitoringu internetu firmy NetSprint.pl wprowadza na rynek usługę Raporty NewsPoint. Są to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z internetu. NetSprint oferuje w ramach raportów analizę komentarzy i wpisów na blogach i forach internetowych. Raporty mogą być dodatkowo rozszerzone o analizy tekstów prasowych oraz materiałów audio i wideo pochodzących z monitoringu RTV.

Hanna LaskowskaNetSprint.pl: branżowe raporty NewsPoint

MediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanym

Opublikowano: 16 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z analizy ilościowej, przeprowadzonej za okres 1 stycznia 2008 r. – 29 maja 2009 r. wynika, że zainteresowanie mediów marketingiem szeptanym utrzymywało się na niezmienionym poziomie do marca 2009 r., kiedy to liczba publikacji na jego temat uległa podwojeniu. Powodem był cykl artykułów na temat marketingu szeptanego, publikowany przez portal Gazeta.pl i Gazetę Wyborczą od 2 marca 2009 r., a dotyczący negatywnych praktyk w tym obszarze.

Hanna LaskowskaMediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanym