Brytyjski IAB, opierając się na danych pochodzących z badania Lightspeed Research, opublikował informacje dotyczące tego, jak treść oraz forma reklamy internetowej wpływa na zainteresowania użytkowników. Przekazy muszą mieć dla konsumentów wartość użytkową i pozwalać oszczędzać ich pieniądze, przekonują autorzy badania.
Więcej niż połowa badanych Brytyjczyków odpowiedziała, że największą uwagę skupia na takiej reklamie, która jest dla nich istotna, dotyczy ich. 43 proc. wybrało reklamę użyteczną, 33 proc. taką, która pozwala zaoszczędzić ich pieniądze.
Wyniki potwierdzają przekonanie, że ludzie lubię oszczędzać swoje pieniądze, najpopularniejsze odpowiedzi pokazują otwartość części konsumentów na bardziej ukierunkowane przekazy reklamowe.
Wyniki badania rozkładały się w pewnych przypadkach odmiennie w zależności od grup wiekowych. Młodsi internauci byli bardziej zainteresowani specjalnymi ofertami, ekskluzywnymi informacjami i zagadnieniami związanymi z rozrywką. Starsi zaś reklamami użytecznymi.
Pewne konkretne formaty reklamowe były oceniane wyżej niż inne. Respondenci zapamiętywali najlepiej sponsorowane linki w wyszukiwarkach, display, reklamy w mailach i pop-up’y.
Badania przekonują, że nawet pomimo, że nie wszyscy konsumenci klikają w reklamy, znają większość form reklamy online. Pokazują jednocześnie czego internauci chcą: reklam mających dla nich znaczenie, rozrywki i odniesienia się do pieniędzy – powiedziała Sorcha Proctor z IAB UK.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.