ESKA Rock i dystrybutor marki Converse, Amer Sport, podjęły promocyjną współpracę, w ramach której na polski rynek wprowadzana jest limitowana linia trampek ACDC.
W wybranych sklepach na terenie Polski (lista sklepów na www.eskarock.pl) pojawią się specjalnie na tę okazję przygotowane ekspozycje muzycznej linii ACDC wraz
z logotypem ESKI Rock. Po raz pierwszy, w jednym miejscu będzie można kupić kultowe trampki oraz płyty CD i DVD zespołu ACDC. Promocja w sklepach rozpocznie się 31 sierpnia i potrwa przez trzy tygodnie. Tego samego dnia na antenie ESKI Rock, w wieczornym paśmie (lista NRD) wystartuje tygodniowa promocja trampek Converse, w ramach której słuchacze będą mogli wygrywać kultowe buty z limitowanej linii ACDC.
“Conversy to jedyne prawdziwie rock’n’rollowe trampki, ich historia i image idealnie wpisują się w założenia wizerunkowe ESKI Rock. Mamy nadzieję, że to początek dłuższej współpracy“, komentuje Marcin Bisiorek, dyrektor programowy sieci ESKA Rock.
„Eska Rock to stacja, która muzycznie doskonale wpisuje się w klimat marki Converse. Stąd pomysł na pierwszą i mam nadzieję, że nie ostatnią wspólną akcję” – powiedział Marcin Mikusek specjalista ds. PR firmy AmerSport, dystrybutora marki Converse na terenie Polski.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.