„The Industry Standard” to nazwa nowego projektu międzynarodowej grupy IDG – serwisu WWW poświęconego biznesowi internetowemu – podał ReadWriteWeb.
„TIS” funkcjonował dawniej jako papierowy tygodnik – wydawany był od 1998 roku. Zyskał wtedy status kultowego, osiągając rekordowe przychody z tytułu sprzedaży reklam. Niestety wskutek pęknięcia bańki spekulacyjnej pismo zbankrutowało w 2001 roku.
Ówczesny inwestor, grupa wydawnicza IDG, postanowiła wrócić do popularnej marki – wykorzystać ją do stworzenia opiniotwórczej strony internetowej. Wersja open beta ruszyła pod adresem www.thestandard.com 3 lutego.
Największym wyzwaniem dla nowego „TIS” są profesjonalne blogi, które w USA są głównym źródłem informacji na temat e-branży. Dlatego serwis zamierza koncentrować się bardziej na eksperckim omawianiu trendów niż podawaniu bieżących doniesień. Będzie w tym przypominał nieco polityczną witrynę Huffington Post (ale w przeciwieństwie do niej zapłaci autorom).
Aby zapewnić pluralizm opinii wydawca „The Industry Standard” zrezygnował z zatrudniania redaktora naczelnego. Według przedstawiciela IDG, serwis mogą współtworzyć wszyscy ludzie, którzy wierzą, że internet stanowi kamień milowy w rozwoju biznesu.
Źródło: ReadWriteWeb / Wikipedia
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!