Kupuj.pl – nowy serwis IDG

Opublikowano: 17 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod adresem www.kupuj.pl wystartował nowy serwis e-commerce należący do International Data Group Poland S.A. Serwis oferuje trzy oferty w dobrych cenach w ograniczonym okresie czasowym.

Hanna LaskowskaKupuj.pl – nowy serwis IDG

Zoom.idg.pl w nowej odsłonie

Opublikowano: 21 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

IDG Poland przeprowadziło zmiany w serwisie Zoom.idg.pl. Portal dla miłośników fotografii, filmu oraz aparatów i kamer cyfrowych oferuje teraz wiele nowych możliwości. Zoom.idg.pl to skarbnica najnowszych wieści ze świata fotografii i obrazu. W serwisie informacyjnym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące produktów, które przodują na rynku. Informacje, jaki sprzęt najlepiej kupić w chwili obecnej i jak długo będzie można z niego …

Hanna LaskowskaZoom.idg.pl w nowej odsłonie

Kultowy magazyn powraca w wersji online

Opublikowano: 4 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

„The Industry Standard” to nazwa nowego projektu międzynarodowej grupy IDG – serwisu WWW poświęconego biznesowi internetowemu – podał ReadWriteWeb. „TIS” funkcjonował dawniej jako papierowy tygodnik – wydawany był od 1998 roku. Zyskał wtedy status kultowego, osiągając rekordowe przychody z tytułu sprzedaży reklam. Niestety wskutek pęknięcia bańki spekulacyjnej pismo zbankrutowało w 2001 roku. Ówczesny inwestor, grupa wydawnicza IDG, postanowiła wrócić do …

Wojtek WowraKultowy magazyn powraca w wersji online

[szybko] MySpace w Chinach

Opublikowano: 30 kwietnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

News Corp., właściciel MySpace.com, podjął decyzję o uruchomieniu MySpace w Chinach. Serwis jest zarządzany przez lokalny podmiot ze wsparciem finansowym ze strony MySpace.com, IDG oraz China Broadband Capital Partners LP. Testowa wersja serwisu pojawiła się w sieci w piątek. (ECT news)

Sylwester Kozak[szybko] MySpace w Chinach

Pracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean

Opublikowano: 3 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, zaczął korzystać z systemu zarządzania i emisji reklam online, oferowanego przez spółkę AdOcean. Do tej pory system AdOcean jest wykorzystywany przez takie firmy, jak IDG, INTERIA.PL, Ad.net, Travelplanet.pl oraz Edipresse Polska. Głównym obszarem działalności Pracuj.pl jest internet, dlatego firma dokłada wszelkich starań, aby prowadzony przez nią serwis właściwie funkcjonował, był przejrzysty i spełniał oczekiwania użytkowników. Inną, nie …

Hanna LaskowskaPracuj.pl korzysta z rozwiązań AdOcean