Kurnik.pl: efektywna zbiórka

Opublikowano: 27 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W połowie maja autor serwis internetowego KURNIK.PL zwrócił się do użytkowników swojej witryny z prośbą o wsparcie finansowe na zakup nowego serwera. Po niespełna dwóch tygodniach od ogłoszenia zbiórki na konto autora wpłynęło w sumie ponad 21 tys. zł. od blisko 800 osób z całej Polski i zagranicy.

„Wierzyłem, że uda się zebrać pieniądze na nowy serwer, ale nie sądziłem, że w tak krótkim czasie. Reakcja użytkowników na mój apel była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem”, powiedział Marek Futrega, twórca Kurnika.

Na stronach Kurnika, odsłanianych miesięcznie ponad 20 mln. razy, internauci mogą rozgrywać między sobą partie w wiele popularnych gier planszowych i karcianych, takich jak szachy, warcaby, brydż czy kierki.

Zakup nowego serwera był konieczny ze względu na stale rosnącą liczbę
regularnych użytkowników Kurnika, których jest ponad 160 tys.
Mimo swojej popularności działający prawie od dwóch lat serwis od samego początku ma charakter niekomercyjny, co zdaniem jego autora pozwala lepiej realizować cel popularyzacji gier umysłowych.

http://www.kurnik.pl/zbiorka/

Sylwester KozakKurnik.pl: efektywna zbiórka

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.