Kompleksowe portfolio usług bezpieczeństwa NASK, obejmujące wszystkie obszary przewidziane w normie ISO 27001, wzbogacone zostało o nową usługę skierowaną do firm ISP – dostawców usług internetowych. Została ona opracowana z uwzględnieniem specyficznych dla providerów wymagań oraz charakteru ich działalności.
Kwalifikowane reagowanie na incydenty dla ISP to unikatowy pakiet obejmujący usługi związane z reagowaniem na przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego. Obejmuje reagowanie na incydenty naruszenia bezpieczeństwa, pomoc w przypadku ataków typu DOS/DDOS oraz monitoring bezpieczeństwa serwisów www. Usługa świadczona jest z wykorzystaniem wyspecjalizowanego narzędzia analitycznego, które stanowi uzupełnienie systemów wykrywania włamań IDS opartych o bazę sygnatur już opisanych zagrożeń. Rozwiązanie to pozwala na wykrywanie i opisywanie nowych zagrożeń w sieci na podstawie agregacji i korelacji danych z różnych źródeł, w tym honeypotów, sieci darknet, firewalli oraz systemów antywirusowych.
NASK od wielu lat świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa ICT. Przy ich realizacji korzysta z wiedzy i doświadczenie działającego w ramach NASK zespołu CERT zajmującego się reagowaniem na przypadki naruszeń bezpieczeństwa w Internecie oraz z autorskich metodyk, procedur i platform. Z oferty NASK korzystają korporacje międzynarodowe, polskie przedsiębiorstwa różnych branż, jednostki budżetowe, a także banki i firmy z sektora finansowego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.