Lakron Polska na francuskich targach

Opublikowano: 4 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

20 września firma Lakron Polska zaprezentowała swą ofertę na targach „Bienvenue a Varsovie” organizowanych przez Francuską Izbę Przemysłowo Handlową w Polsce.

Na tegorocznym spotkaniu w warszawskim hotelu Sofitel Victoria spółki grupy Lakron Polska zaprezentowały po raz pierwszy swoją kompleksową ofertę. Skierowana była ona do francuskich przedsiębiorców prowadzących działalność w Polsce.

Oferta przedstawiona przez Lakron Polska podczas targów przeznaczona była przede wszystkim do przedstawicieli zagranicznych firm rozpoczynających działalność i organizujących swoje struktury w Polsce. Usługi świadczone w ramach kompleksowej oferty Lakron Polska obejmują zarówno organizację samego biura i siedziby firmy, jak i wsparcie merytoryczne w zakresie prawa, rachunkowości i finansów oraz technologii informatycznych. „W naszej ofercie są elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy, zwłaszcza jeśli wchodzi ona na nowy rynek. Znajomość lokalnych realiów gospodarczych i prawnych, doświadczenie i kontakty, które posiadamy są dla zagranicznych partnerów biznesowych przydatne do prawidłowego startu na polskim rynku” – uważa Ewa Makowska, Dyrektor Biura Handlu i Marketingu Lakron Polska.

Zdaniem przedstawicieli firmy Lakron, spotkania tego typu mają na celu przede wszystkim skontaktowanie ze sobą międzynarodowych środowisk biznesowych i wzajemną prezentację produktów. „…nie są miejscem zawierania kontraktów, ale płaszczyzną nawiązywania kontaktów i znajomości owocujących w przyszłości. Pod tym względem jesteśmy z tegorocznego spotkania bardzo zadowoleni” – dodaje Ewa Makowska.

W targach wzięło udział 59 wystawców, z oferta których zapoznało się 1400 przybyłych gości.

http://www.lakron.pl

Sylwester KozakLakron Polska na francuskich targach

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.