Lato z Club Nokia

Opublikowano: 25 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W lipcu br. wystartował Wielki Wakacyjny Konkurs Club Nokia. Tym razem do wygrania jest aż 6 telefonów Nokia 5140i oraz 30 słonecznych zestawów z upominkami.

Głównym założeniem konkursu ’MMSowy fotoreportaż z wakacji' jest promowanie pomysłowości i fantazji członków Club Nokia. Mają oni za zadanie ułożenie wakacyjnych ‘fotohistorii’ za pomocą MMSowych zdjęć umieszczanych na moBlogach. Tym samym Klubowicze mogą nie tylko zachować wspaniałe chwile z wakacji, podzielić się nimi z innymi, ale dodatkowo wygrać atrakcyjne nagrody – telefony Nokia 5140i.

Każdy posiadacz karty Club Nokia może wziąć udział w wakacyjnym konkursie MMSowym. Wystarczy założyć moBlog w serwisie moblog.pl, wypełnić go MMSami tworzącymi wakacyjną fotohistorię oraz zgłosić ją do konkursu na stronie www.nokia.com.pl/fotoreportaz. Inspiracją do tworzenia zabawnych historii wakacyjnych jest oczywiście nieograniczona wyobraźnia członków Club Nokia, ale możliwe jest również skorzystanie z jednego z trzech zaproponowanych wakacyjnych tematów.

Artur Maćkowiak, Marketing Communication Manager, kierujący działaniami Club Nokia w Polsce, tak komentuje to wakacyjne wydarzenie: 'Letni konkurs Club Nokia to przedsięwzięcie które organizujemy już po raz piąty. Co roku Klubowicze zaskakują nas na nowo, ponieważ nadsyłane prace pełne są wyjątkowych pomysłów. Ocenianie ich daje nam wiele satysfakcji, a dla członków Club Nokia przygotowywanie fotoreportaży to nie tylko dobra zabawa, ale także szansa na zdobycie wyjątkowych nagród'.

Zgłoszenia przyjmowane są do 30 sierpnia 2005. Na bieżąco, w serwisie www.nokia.com.pl/fotoreportaz można oglądać krótkie zapowiedzi wszystkich zgłoszonych reportaży. Ogłoszenie wyników nastąpi we wrześniu br.

http://www.nokia.com.pl/fotoreportaz

Sylwester KozakLato z Club Nokia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.