Katalog obejmuje muzykę nie tylko wykonawców amerykańskich i brytyjskich, lecz również artystów pochodzących z innych krajów. Ceny utworów zagranicznych nie przekracza 3,49-3,99 zł, a polskich 1,49 zł-1,99 zł.
Kupując od razu całą płytę użytkownik otrzyma nawet do 50% rabatu.
'iplay.pl jest pierwszym, polskim serwisem muzycznym bezpośrednio współpracującym z największymi, międzynarodowymi wytwórniami płytowymi. Dzięki tej współpracy użytkownicy serwisu będą mogli kupić online muzykę najpopularniejszych światowych artystów.’ – powiedział Tomasz Szladowski, prezes iplay.pl
Pliki z muzyką można zapisywać na dysk, nagrywać na płyty CD oraz przegrywać na urządzenia przenośne.
Tak jak do tej pory dostępne pliki charakteryzują się wysoką jakością dźwięku i są zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem technologią DRM.
Użytkownicy iplay.pl mają możliwość darmowego odsłuchiwania fragmentów wszystkich utworów jak również całych płyt.
Płatność za utwory i płyty może być realizowana nie tylko poprzez karty kredytowe (5 rodzajów), konta banków internetowych (Inteligo, mBank), ale także przelewy bezpośrednie z największych, dwunastu polskich banków (m.in. PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Lukas Bank, Citibank), poprzez SMS, kody dostępowe oraz inne dowolne przelewy lub wpłaty (np. na poczcie).
iplay.pl przygotował jednocześnie atrakcyjny program partnerski dla portali, wortali oraz serwisów internetowych, które chciałyby sprzedawać muzykę oferowaną przez iplay.pl.
Swoją ofertę iplay.pl kieruje również do artystów, którzy są zainteresowani sprzedażą swojej muzyki w tym serwisie.
Nowa wersja serwisu jest oparta o rozwiązania technologiczne holenderskiej firmy Lyzia – czołowego content agregatora i dostawcy rozwiązań DRM. Lyzia współpracuje m.in. z countdownload.nl (SBS Broadcasting, Dania), The Music Factory (MTV Networks Corp., Stany Zjednoczone), download.nl (SanomaWSOY Corporation, Finlandia). Obsługuje również szereg programów marketingowych opartych o muzykę cyfrową m.in. dla Nestlé (Netslé, Szwajcaria), Orange (France Telecom, Francja), North Sea Jazz Festival (Clearchannel Corp., Stany Zjednoczone).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.