Legalna muzyka od znanych wykonawców w iplay.pl

Opublikowano: 12 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Katalog obejmuje muzykę nie tylko wykonawców amerykańskich i brytyjskich, lecz również artystów pochodzących z innych krajów. Ceny utworów zagranicznych nie przekracza 3,49-3,99 zł, a polskich 1,49 zł-1,99 zł.

Kupując od razu całą płytę użytkownik otrzyma nawet do 50% rabatu.

'iplay.pl jest pierwszym, polskim serwisem muzycznym bezpośrednio współpracującym z największymi, międzynarodowymi wytwórniami płytowymi. Dzięki tej współpracy użytkownicy serwisu będą mogli kupić online muzykę najpopularniejszych światowych artystów.' – powiedział Tomasz Szladowski, prezes iplay.pl

Pliki z muzyką można zapisywać na dysk, nagrywać na płyty CD oraz przegrywać na urządzenia przenośne.

Tak jak do tej pory dostępne pliki charakteryzują się wysoką jakością dźwięku i są zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem technologią DRM.

Użytkownicy iplay.pl mają możliwość darmowego odsłuchiwania fragmentów wszystkich utworów jak również całych płyt.

Płatność za utwory i płyty może być realizowana nie tylko poprzez karty kredytowe (5 rodzajów), konta banków internetowych (Inteligo, mBank), ale także przelewy bezpośrednie z największych, dwunastu polskich banków (m.in. PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Lukas Bank, Citibank), poprzez SMS, kody dostępowe oraz inne dowolne przelewy lub wpłaty (np. na poczcie).

iplay.pl przygotował jednocześnie atrakcyjny program partnerski dla portali, wortali oraz serwisów internetowych, które chciałyby sprzedawać muzykę oferowaną przez iplay.pl.

Swoją ofertę iplay.pl kieruje również do artystów, którzy są zainteresowani sprzedażą swojej muzyki w tym serwisie.

Nowa wersja serwisu jest oparta o rozwiązania technologiczne holenderskiej firmy Lyzia – czołowego content agregatora i dostawcy rozwiązań DRM. Lyzia współpracuje m.in. z countdownload.nl (SBS Broadcasting, Dania), The Music Factory (MTV Networks Corp., Stany Zjednoczone), download.nl (SanomaWSOY Corporation, Finlandia). Obsługuje również szereg programów marketingowych opartych o muzykę cyfrową m.in. dla Nestlé (Netslé, Szwajcaria), Orange (France Telecom, Francja), North Sea Jazz Festival (Clearchannel Corp., Stany Zjednoczone).

http://www.iplay.pl

Sylwester KozakLegalna muzyka od znanych wykonawców w iplay.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.