Agencja Lemon Sky poinformowała o planowanym wystąpieniu z Grupy ADV i dołączeniu do jednej z sieciowych agencji reklamowych. Spółka chce rozwijać w kierunku komunikacji marketingowej.
Łączymy kompetencje agencji strategicznej, kreatywnej, a do tego posiadamy duże doświadczenie w zakresie rozwijania i wdrażania nowych technologii. Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo, jak to czynią spółki zrzeszone w Grupie ADV. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline – powiedziała Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes zarządu Lemon Sky.
Ponieważ interesuje nas oferowanie naszym klientom usług 360 stopni, wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera – dodała Magdalena Surowiec, prezes zarządu Lemon Sky.
Lemon Sky w 2012 roku wypracowała 2 mln zł zysku w stosunku do 1,6 mln zł w 2011. Z 70 osób w 2011 agencja rozrosła się do 90 w 2012 r. 80 proc. Lemon Sky należy do Grupy ADV, a 20 – do pracowników Lemon Sky. Agencja obsługuje takich klientów jak Orange, Tesco, Skanska, czy Nestle.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!