Agencja Lemon Sky poinformowała o planowanym wystąpieniu z Grupy ADV i dołączeniu do jednej z sieciowych agencji reklamowych. Spółka chce rozwijać w kierunku komunikacji marketingowej.
Łączymy kompetencje agencji strategicznej, kreatywnej, a do tego posiadamy duże doświadczenie w zakresie rozwijania i wdrażania nowych technologii. Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo, jak to czynią spółki zrzeszone w Grupie ADV. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline – powiedziała Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes zarządu Lemon Sky.
Ponieważ interesuje nas oferowanie naszym klientom usług 360 stopni, wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera – dodała Magdalena Surowiec, prezes zarządu Lemon Sky.
Lemon Sky w 2012 roku wypracowała 2 mln zł zysku w stosunku do 1,6 mln zł w 2011. Z 70 osób w 2011 agencja rozrosła się do 90 w 2012 r. 80 proc. Lemon Sky należy do Grupy ADV, a 20 – do pracowników Lemon Sky. Agencja obsługuje takich klientów jak Orange, Tesco, Skanska, czy Nestle.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.