Lemon Sky planuje wyjść z grupy ADV

Agencja Lemon Sky poinformowała o planowanym wystąpieniu z Grupy ADV i dołączeniu do jednej z sieciowych agencji reklamowych. Spółka chce rozwijać w kierunku komunikacji marketingowej.

LS_black_kwadratŁączymy kompetencje agencji strategicznej, kreatywnej, a do tego posiadamy duże doświadczenie w zakresie rozwijania i wdrażania nowych technologii. Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo, jak to czynią spółki zrzeszone w Grupie ADV. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline – powiedziała Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes zarządu Lemon Sky.

Ponieważ interesuje nas oferowanie naszym klientom usług 360 stopni, wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera – dodała Magdalena Surowiec, prezes zarządu Lemon Sky.

Lemon Sky w 2012 roku wypracowała 2 mln zł zysku w stosunku do 1,6 mln zł w 2011. Z 70 osób w 2011 agencja rozrosła się do 90 w 2012 r. 80 proc. Lemon Sky należy do Grupy ADV, a 20 – do pracowników Lemon Sky. Agencja obsługuje takich klientów jak Orange, Tesco, Skanska, czy Nestle.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top