Jak co roku, również w obecnym sezonie letnim Travelplanet.pl proponuje swoim klientom wiele atrakcyjnych promocji i konkursów.
Portal Travelplanet.pl zorganizował po raz drugi wakacyjną zabawę, prowadzoną pod hasłem „Oddajemy pieniądze za wakacje”. Co tydzień wśród klientów Travelplanet.pl będzie losowany zwrot kosztów jednej rezerwacji i 50 kuponów na wakacyjne zdjęcia.
– Obserwujemy, że każda tego rodzaju akcja zbliża nas do klientów, dzięki temu poznajemy ich bieżące preferencje i możemy odpowiednio dostosowywać nasze propozycje. Z przyjemnością też zdecydowaliśmy się na kontynuację wakacyjnej zabawy – mówi Marcin Przybylski, Prezes Zarządu Travelplanet.pl S.A.
„4 wycieczki do wzięcia” – to kolejny konkurs zorganizowany przez Travelplanet.pl w sezonie letnim. Wystarczyło zostać fanem Travelplanet.pl na portalu Facebook lub zapisać się do newslettera, wymyślić hasło z „last minute” i wysłać je z formularza kontaktowego aby wygrać nagrody w postaci tygodniowych wycieczek do Tunezji i Egiptu.
– Specjalne konkursy organizowane przez nasz portal poszerzają grono naszych sympatyków i cieszą się ogromną popularnością. Korzystając z wyjątkowej formuły znajomości z nami, nasi fani mogą się wybrać na wymarzony letni urlop – dodaje Marcin Przybylski
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.