LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

Opublikowano: 12 czerwca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.

LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB stworzą strategicznie współpracującą grupę ze wspólną ofertą. W ramach regularnych warsztatów wymienią się wewnętrznym know-how, uspójnią standardy obsługi klientów oraz stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.

Partnerstwo ma również pomóc zrzeszonym we wszystkich sieciach twórcom w zdobywaniu popularności na różnych platformach i w cross-promocji z innymi influencerami. LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów, DDOB to społeczność 35 tysięcy influencerów. Dzięki temu połączeniu firmy chcą zarówno wspierać wschodzące gwiazdy internetu, jak i pomagać już popularnym influencerom w wykorzystaniu wszystkich możliwych kanałów social media.

Dawid ZarazińskiLifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB ze wspólną ofertą

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.