LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube (MCN), podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione narzędzia, pozwalające na raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube’a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów.
Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przynieść ma nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.